پشت پرده کناره گیری کتایون ریاحی از بازیگری

کتایون ریاحی به عنوان میهمان در یک برنامه تلویزیونی، در پاسخ به سؤال مجری، دلیل اصلی خداحافظی اش از دنیای بازیگری را عنوان کرد.

پشت پرده کناره گیری کتایون ریاحی از بازیگری
به گزارش زنهار؛ کتایون ریاحی بازیگر محبوب و مشهوری که در بسیاری از نقش های خود خوش درخشیده و مخاطبان تلویزیون او را با نقش زلیخا در یوسف پیامبر می شناسند، سالهاست که از بازیگری دور بوده و در هیچ فیلمی نقش آفرینی نمی کند.

برخی از شما کاربران کنجکاو بودید تا دلیل این کناره گیری را بدانید و ما بعد از یک جستجوی ساده در میان مصاحبه های این بازیگر زن معروف دلیل را از زبان خودش شنیده و برایتان در این بخش از چهره ها در نمناک بازگو کردیم. عروس مظلوم و محبوب پدرسالار در یکی از برنامه های خندوانه به عنوان میهمان حاضر شد و در گفتگو با رامبد جوان از راز کناره گیری از بازیگریش پرده برداشت.

کتایون ریاحی خانم بس سریال پس از باران در گفتگو با رامبد جوان از علت ادامه ندادن به بازیگری گفت و عنوان نمود:

کارهای مهم تری دارم، بهتر اینطوری بگم که نقش مهم تری دارم و وظیفه مهم تری رو انجام میدم.

 

کتایون ریاحی در خندوانه

این بازیگر خانم که در شب دهم یکی از بهترین و ماندگارترین بازی های خود را ارئه داده است، بنیاد نیکوکاری را تاسیس نموده که در آن به کودکانی که به طور مادرزادی ناشنوا هستند، کمک می کند تا بتوانند جراحی کاشت حلزون انجام داده و توانایی شنوایی را به دست آورند. او در ادامه بیان نمود که هر سال در ایران هزار کودک با نقص شنوایی به دنیا می آیند و بنیاد خیریه آنان توانسته است به مداوای کودکان زیادی کمک کند.

کتایون ریاحی در سال 1388 بعد از بازی در سریال یوسف پیامبر در نقش زلیخا با یادداشتی اعلام کرد که از حرفه بازیگری کناره گیری می کند و اکنون سالهاست که در هیچ فیلم و سریالی بازی نکرده اما در گفتگو با رامبد جوان اعلام نموده است که اگر کار خوبی به او پیشنهاد شود، حتما خواهد پذیرفت.

بنابراین پیداست که خانم بازیگر به دلیل فعالیت در موسسه خیریه خود فرصت انجام کار دیگری را ندارد البته چنانچه خواندید در بخشی از گفتگو اشاره کرده که اگر نقش مناسبی به وی پیشنهاد شود ممکن است آن را بپذیرد.

خداحافظی کتایون ریاحی از بازیگری

 

اشاره جالب کتایون ریاحی به ازدواجش

او در ادامه برنامه در پاسخ به سؤال رامبد جوان درباره ماجراجویانه ترین کاری که تا کنون انجام داده عنوان کرد:

ماجراجویانه ترین کاری که تاکنون انجام داده ام، ازدواج است!

بعد از این گفته، او دیگر توضیحی نداد و از مجری برنامه خندوانه خواست تا بحث را در مسیر دیگری ادامه دهند.

کناره گیری کتایون ریاحی از بازیگری

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار