خانم علیدوستی رابین هود بازی با پول اختلاس را کنار بگذار!

آزیتا ترکاشوند بازیگر سینمای ایران در انتقاد از ترانه علیدوستی و حواشی وی در جشنواره کن در اینستاگرام خود نوشت :آزیتا ترکاشوند متولد ۳۰ مرداد سال ۱۳۵۹ در بروجرد است.

 خانم علیدوستی رابین هود بازی با پول اختلاس را کنار بگذار!

به گزارش زنهار، خانم ترانه علیدوستی هنرمند گرامی با این پوز نمی شود از درد مردم گفت نمی توان درک کرد دستهای پینه بسته ی پدری را نخواهی فهمید رنج مادری را که خود سرپرست خانواده است یعنی چه؟

  خانم ترانه شتر سواری که دولا دولا ندارد ،مگر میشود میلیارد میلیارد دستمزد تهیه کننده اختلاس گر را نوش جان کنی و بعد دادخواه مردم باشی و در شبکه های خارجی ادای رابین هود را دربیاوری ،ای بانوی دلاور و شجاع پول دستمزد شهرزاد را به مردمی که مدعی هستی دوستشان داری و قلبت برایشان می تپد با عشق ببخش شعار را همه ی ما بلدیم.ای بانوی آزاده خواه و مردم دوست کاش زمانی که رقص کنان و خرامان خرامان روی فرش قرمز کن قدم میزدی و حرص قدرت طلبی باعث شده بود فراموش کنی ارزش نخل سوخته آبادان بیشتر از نخل طلا ی کن است ،راستی چرا آنجا صدای مردم نشدین چرا نگفتی کمر مردم از تحریم ها شکسته چرا با یک تسلیت تسلای دل مردم داغ دیده آبادن نبودی آبادان را فراموش کردی ،البته که حق میدهم چرا ؟چون تو تنها یک ایرانی نیستی تابعیت داری و از آنجای که در وجودت مردم دوستی و میهن پرستی فریاد میزند به هر حال باید هر دو کشورت و مردمت را مراقب باشی و احسن برتو و وجودت و شرفت

آزیتا ترکاشوند متولد ۳۰ مرداد سال ۱۳۵۹ در بروجرد است. وی لیسانس ادبیات فارسی دارد. خانم ترکاشوند دوره های بازیگری را در آموزشگاه هنری زیر نظر رسول ملاقلی پور و رویا افشار طی کرد و کارش از روی صحنه با اتودهای نمایش شروع شد.

آزیتا ترکاشوند در یک خانواده پر جمعیت به دنیا آمده, پدرش نظامی و مادرش خانه دار است. ۴ خواهر و ۵ برادر دارد. یکی از برادرانش مدتی پیش فوت کرد. دو تا از خواهرانش نجات غریق هستند ، یکی از برادرانش بسکتبال بازی می کند و یکی دیگر از برادرانش نیز ورزش زورخانه ای را دنبال می کند.

تا اینکه سال ۱۳۷۱ در ۱۲ سالگی به دلیل ماموریت پدر از بروجرد به تهران مهاجرت کردند آزیتا در زمان بچگی اش بسیار آهسته و بی سر و صدا بود طوری که خانواده اش نگرانش شده بودند ولی هنگامیکه پا بـه مدرسه گذاشت بازیگوشی هایش آغاز شد.

از دوره دبیرستان بسکتبال را شروع کرد و عضو تیم مدرسه بود و بعد در سن ۱۹ سالگی کاراته در سبک گوجوریو رو شروع کرد و تا کمربند مشکی هم پیش رفت. ولی بعدا به خاطر سنگینی کاراته آن را کنار گذاشت و ورزش تیاریکس و بدنسازی و شنا رو به صورت حرفه ای ادامه داد.

بازیگری را در اواخر دهه هفتاد یعنی سال ۱۳۷۹ آغاز کرد با بازی در فیلم خان خانوم اولین تجربه بازیگری شرکت کرد بازی حرفه ای در مقابل دوربین سینما فیلم برهنه برمیگردد در سال ۱۳۸۹ توسط سعید سهیلی ساخته شد.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار