گلشیفته فراهانی حرصش را سر اصغر فرهادی خالی کرد!

گلشیفته فراهانی، بازیگر ایرانی هالیوود با انتشار توئیت‌هایی خطاب به جشنواره فیلم کن از نحوه انتخاب فیلم‌ها و داوران ایرانی دوره اخیر این جشنواره انتقاد کرد.

گلشیفته فراهانی حرصش را سر اصغر فرهادی خالی کرد!

به گزارش زنهار، گلشیفته فراهانی، بازیگر ایرانی هالیوود با انتشار توئیت‌هایی خطاب به جشنواره فیلم کن از نحوه انتخاب فیلم‌ها و داوران ایرانی دوره اخیر این جشنواره انتقاد کرد. به نظر می‌رسد گلشیفته فراهانی در رقابت زهرا امیرابراهیمی و ترلانه علیدوستی برای تصاحب عنوان بهترین بازیگر زن فستیوال کن نگران جایگاه امیرابراهیمی است.

او در یکی از این توئیت‌ها نوشته است: «ظریف‌تر می‌بود اگر فیلم‌ها و داورهایی انتخاب می‌شدند که برای یکدیگر مشکل‌ساز نباشند. کسانی که در ایران کار و زندگی می‌کنند مجبور به رعایت شدید قواعد خاصی هستند.»

فراهانی در توئیت دیگری باز هم خطاب به جشنواره کن نوشت: «کسی به این فکر کرده است که اگر عنکبوت مقدس جایزه‌ای بگیرد چه تبعاتی برای اصغر فرهادی خواهد داشت که به عنوان یکی از داوران در ایران کار و زندگی‌ می‌کند؟»

اصغر فرهادی یکی از ۹ داور این دوره جشنواره فیلم کن است که نتجیه قضاوتشان یکشنبه مشخص می‌شود. گمانه‌های مختلفی درباره تاثیر انتخاب احتمالی هرکدام از فیلم‌ها و سینماگران ایرانی به عنوان برندگان این دوره جشنواره کن مطرح شده است.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار