استایل خارجکی آقای فوتبالیست و همسرش در قایق!

میلاد محمدی بازیکن تیم ملی عکسی از خودش و همسرش داخل یک قایق تفریحی در شهر زیبای ونیز ایتالیا منتشر کرده است.

 
استایل خارجکی آقای فوتبالیست و همسرش در قایق!

 به گزارش زنهار، میلاد محمدی مدافع خوش تکنیک کشورمان به تازگی عکسی از خودش و همسرش در شهر ونیز ایتالیا در صفحه شخصی اش گذاشته است.

150d2517-9270-4bf1-8621-ab85e59637aa

او که برای تعطیلات به ایتالیا سفر کرده است خطاب به همسرش به زبان ایتالیایی نوشته است: Ii moi amore (عشق من)

 میلاد محمدی که در تیم آ.ا.ک آتن یونان بازی می کند، برادر دوقلوی مهرداد محمدی عضو تیم العربی قطر است.

او در مصاحبه هایش همیشه می گوید بچه پایین شهر هستیم و به این موضوع افتخار می کنم. او در ایران بخاطر سرعت فوق العاده اش به میگ میگ مشهور است.

همچنین نشریه بولا اسپورت مالزی در گزارشی از پتانسیل چهره جذاب میلاد محمدی برای مدلینگ خبر داده است، اما خود میلاد می گوید اصلا به این فکر نکردم روزی مدل شوم!

محمدی و حاج‌صفی گل ساختند، آ. ا. ک باخت!

در آخرین مسابقه فصل ۲۲-۲۰۲۱ سوپر لیگ یونان، تیم فوتبال آ. ا. ک آتن در حالی که میلاد محمدی و احسان حاج‌صفی را به‌صورت همزمان در ترکیب و کریم انصاری‌فرد را مثل دیگر بازی‌های خود روی نیمکت داشت، از ساعت ۲۱:۳۰ سه‌شنبه شب در ورزشگاه اسپیروس لوئیس به مصاف تیم المپیاکوس رفت.

تیم آ. ا. ک آتن که در دیدار هفته گذشته خود شکست خورده و امیدی به کسب سهمیه لیگ کنفرانس اروپا هم نداشت، در آخرین مسابقه فصل مقابل قهرمان سوپر لیگ یونان، بازی نزدیکی به نمایش گذاشت و با وجود عملکرد خوب دو بازیکن چپ‌پای ایرانی خود در نهایت نتیجه را برابر المپیاکوس واگذار کرد.

آ. ا. ک آتن در دقیقه ۱۴ با توپ‌گیری عالی میلاد محمدی در میانه زمین که توپ را به لِوی گارسیا رساند، با پاس این بازیکن و شوت تماشایی استیون زوبر از پشت محوطه جریمه به گل اول مقابل المپیاکوس رسید.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار