عکس لورفته از اندام ورزشکاری بازیگر خاتون +عکس

بازیگر معروف و محبوب کشورمان که با ایفای نقش در سریال خاتون بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته است، عکس جدیدی در اینستاگرامش به اشتراک گذاشت.

عکس لورفته از اندام ورزشکاری بازیگر خاتون +عکس
به گزارش زنهار؛ اشکان خطیبی که چندی پیش با بازی جذاب و فوق‌العاده اش در سریال خانگی خاتون در دل بسیاری از مردم جا باز کرده و محبوب شده است، از استایل و اندامی مناسب برخوردار است، به تازگی عکسی در اینستاگرامش، از خود در باشگاه ورزشی منتشر کرده است که در ادامه این بخش مشاهده خواهید کرد.
 

ورزش اشکان خطیبی

اشکان خطیبی هنرمند مشهور کشورمان که پس از بازی خوب و قدر نادیده اش در سینمایی «سینما نیمکت»، چند سالی قید بازیگری در سینما و تلویزیون را زده و به تئاتر روی آورده بود، با بازی در سریال «خاتون» به دنیای تصویر بازگشت و با ایفای نقش شیرزاد ملک کلاس خوبی از بازیگری را به نمایش گذاشت. گرچه کاراکتر سرهنگ ملک، کاراکتری خاکستری در خاتون بود اما بازی باورپذیر اشکان خطیبی و عشق او به خاتون باعث شد که این بازیگر محبوب مردم شود.

اشکان خطیبی و همسرش

 

اشکان خطیبی بازیگر سینما و تلویزیون ایران و متولد 19 مهر 1358 در تهران است. او در کنار بازیگری به اجرا، تهیه کنندگی، کارگردانی، خوانندگی و نوازندگی و تدریس نیز می پردازد. اشکان خطیبی در سال 91 ازدواج نمود اما پس از مدتی از همسر خود جدا شده و بار دیگر در 37 سالگی در سال 95 با آناهیتا درگاهی ازدواج کرد. آناهیتا درگاهی نقاش و بازیگر توانای سینمای ایران و همسر سابق محمد پروین (بازیکن فوتبال) پسر علی پروین می باشد.

اشکان خطیبی در آثاری چون سینما نیمکت، خاتون، این راهش نیست، نگار، بچه های نسبتا بد، تکیه بر باد، مهرآباد، خانوم، قاعده تصادف و... به هنرمندی پرداخته است.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار