واکنش کنایه‌آمیز خواننده لس‌آنجلسی به مصاحبه گوگوش

مهرداد آسمانی، آهنگساز و خواننده لس آنجلسی، در واکنشی کنایه آمیز به صحبت های گوگوش درباره او در مصاحبه جدیدش، از مردم ایران عذرخواهی کرد.

واکنش کنایه‌آمیز خواننده لس‌آنجلسی به مصاحبه گوگوش

به گزارش زنهار؛ فائقه آتشین ملقب به گوگوش، در بخشی از مصاحبه ی جدید خود با شبکه من و تو گفت دوران همکاری اش با مهرداد آسمانی را دوران افول هنری خود می داند و از این همکاری پشیمان است.

مهرداد آسمانی که آهنگساز ۴ آلبوم و چند آهنگ دیگر گوگوش بوده، دیروز در پستی اینستاگرامی در واکنش به صحبت های گوگوش، به خاطر ساخت آهنگ برای او از مردم ایران عذرخواهی کرد.

آسمانی در این پست نوشت:

«امیدوارم چند سال بعد از امروز خود پشیمان نباشید .. من ، مهرداد آسمانی به خاطر ساختن چهار آلبوم برای خانم آتشین و ترانه هایی که گمان کنم می شناسید اول از خانواده خودم که باعث رنج فراوان آنها شدم و سپس از مردم خوب و دنبال کننده گان موسیقی فاخر پوزش می طلبم . تاریخ موسیقی در غربت را نه هما سرشار می نویسد و نه من … تاریخ موسیقی در غربت را مردم ایران می نویسند … شهیار قنبری و زویا زاکاریان مفاخر ادبی کشورمان هستند و از اینکه شانس ساخت و اجرای ترانه هایشان را داشتم به خود می بالم …»

photo_2022-05-08_09-40-51

مهرداد آسمانی آهنگسازی برای گوگوش را از سال ۸۲ با آلبوم «کیو کیو بنگ بنگ» آغاز کرد و سه آلبوم بعدی گوگوش یعنی «آخرین خبر»، «مانیفست» و «شب سپید» نیز با آهنگسازی مهرداد آسمانی ساخته شدند. او چند قطعه ی دیگر هم برای گوگوش ساخت. اما این همکاری دیگر ادامه نیافت.

80605aeac297723570660ddc0dd79a01e1171386_auto_x2

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار