بازیگر معروف ایرانی متهم به آزار جنسی شد/ روایت دختری که قربانی عشق به بازیگری شد!

من_هم یا می تو (به انگلیسی: Me_Too#) یک جنبش و هشتگ اینترنتی بود که رسانه‌های اجتماعی در اکتبر ۲۰۱۷ گسترش پیدا کرد و بارها به اشتراک گذاشته شد. این هشتگ برای نشان دادن شیوع گستردهٔ تجاوز و آزار جنسی، به ویژه در محیط کار و محکوم کردن آن مورد استفاده قرار گرفت.

بازیگر معروف ایرانی متهم به آزار جنسی شد/ روایت دختری که قربانی عشق به بازیگری شد!

به گزارش زنهار به نقل از هنر امروز؛ روایتی درباره مهدی کوشکی: نه جایی اعلام و نه کسی از این ماجرا باخبر شد. تمام اون دوسال مدت حکم مهدی کوشکی بازیگری می‌کرد. نه مجازاتی شد، نه حتا دخترها و زنان دیگه از خطرناک بودنش آگاه شدن که بهش نزدیک نشن. بعد از اون دوسال دوباره همه چی مثل قبل بود براش. دوباره ورک شاپ و بعدم اجرا... و من هر بار که از کلاس‌ها یا اجراهاش باخبر می‌شدم فکر میکردم الان چند تا دختر دیگه رو مورد خشونت جنسی قرار داده؟! و کی مسئوله...؟

آیا خانه تئاتر و تمام کسانی که در جریان جزییات پرونده‌ها بودن و چنان حکم مسخره‌ای رو صادر کردن در قبال آزار جنسی به ۱۴ نفر ثابت شده و احتمالا تعداد زیادتری که حتی جرات نکردند پیگیر شکایت بشن، نمی‌تونستن جلوی اتفاقای بعدی رو در مورد اون موجود بگیرن‌؟ وقتی من شنیدم که پرونده ‌ی بوده و حکمی صادر شده فهمیدم تاریخ اون پرونده و حکم قبل از زمان آزار من توسط اون موجود بوده. اما به دلیل محرمانه بودن حکم کسی ازش خبر نداشت. اگه من زودتر می‌فهمیدم هیچ وقت سر تمرینش نمی‌رفتم. واقعا به چه دلیل منطقی هویت کسی که به آدمها در یک حوزه کاری مشخص آزار جنسی سریالی می‌رسونه رو اعلام عمومی نکردید تا قربانیان بیشتری نگیره؟!

stream (1)

stream (2)

stream (3)

stream (4)

stream (5)

stream (6)

stream (7)

stream (8)

stream (9)

 

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار