علت بازداشت نایب رییس فدراسیون فوتبال چه بود؟

بازداشت عضو هیئت‌رئیسه فدراسیون فوتبال در فاز جدیدبعد از بازداشت نایب‌رئیس زنان فدراسیون فوتبال، حالا مجموعه غیر فوتبالی او هم با تعلیق مجوز مواجه شده است.

علت بازداشت نایب رییس فدراسیون فوتبال چه بود؟

به گزارش زنهار؛ هفته گذشته بود که در ادامه پروسه رسیدگی به پرونده رمزارز جعلی کینگ‌مانی که به‌صورت همزمان توسط وزارت اطلاعات و قوه قضائیه در حال پیگیری بود، شهره موسوی، نایب‌رئیس زنان فدراسیون فوتبال بازداشت شده و به زندان رفت تا فعالیت این عضو هیئت‌رئیسه فدراسیون فوتبال و البته نایب‌رئیس زنان به حالت تعلیق در بیاید.

شهره موسوی نایب رییس فدراسیون فوتبال بازداشت شده است.

موسوی که مسئولیت مدیرعاملی شرکت بادران را برعهده داشت و موضوع رمزارز هم مرتبط با این شرکت بود، حالا با تعلیق مجوز فعالیت شرکت تحت مدیریت خود مواجه شده و با تصمیم کمیته نظارت برعملکرد شرکت‌های بازاریابی شبکه‌ای و کسب و کارهای مجازی، دستور تعلیق مجوز فعالیت و پروانه کسب صادر شده است.

گفتنی است که شرکت بادران حدود ۶ سال در فوتبال ایران تیمداری می‌کرد که البته مدیران این شرکت سودای ساخت ورزشگاهی ۱۶۰ هزار نفری را داشتند که این وعده بزرگ هیچگاه عملیاتی نشده و در تابستان ۱۴۰۰ به‌واسطه مشکلات مالی و حواشی رخ داده، تیم فوتبال منحل و امتیاز آن به شمس آذر قزوین واگذار شد.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار