استایل بازیگر گاندو در عروسی برادرش +عکس

سوگل طهماسبی بازیگر تلویزیون و سریال نجلا تصاویری از عروسی برادرش در سریال منتشر کرد.

استایل بازیگر گاندو در عروسی برادرش +عکس

به گزارش زنهار؛ سوگل طهماسبی در سریال نجلا نقش خواهر حسام منظر در این سریال را بازی می‌کند.

سوگل طهماسبی در عروسی برادرش لباس قشنگی داشت.

 

در بخشی از این سریال او با نجلا با بازی محیا دهقانی ازدواج می‌کند. حال سوگل طهماسبی چند عکس از پشت صحنه سکانس عروسی آن‌ها را منتشر کرده است.

 

سوگل طهماسبی در عروسی برادرش لباس قشنگی بوده است.

 

سوگل طهماسبی، در توضیح نقش خود در سریال «نجلا» گفت: ثریا برخلاف نقش‌هایی که تاکنون بازی کرده بودم پر از جنب و جوش بود و من عاشقانه آن را بازی کردم.

سوگل طهماسبی در سریال «نجلا» که ملودرامی مذهبی به کارگردانی خیرالله تقیانی‌پور و تهیه‌کنندگی سعید سعدی است بازی دارد.

این بازیگر ادامه داد: من خودم اهوازی هستم و از آنجا که این سریال در فضای جنوب کشور رخ می‌دهد، به لحاظ شخصی خودم را خیلی نزدیک به آن حس کردم.

ضمن اینکه فیلمنامه از فراز و فرودها و گره‌های داستانی محکمی برخوردار بود که اطمینان داشتم در جذب مخاطب موفق عمل می‌کند، اما تمام اینها منوط به نحوه اجرای کار بود که با گروهی که جلوی دوربین و پشت دوربین دور هم جمع شدند، سریال در اجرا هم توانست رضایت مردم را جلب کند.

او درباره اینکه آیا خاطره جالبی از این سریال دارد، توضیح داد: در روزگار کرونا بازی کردن، به خودی خود خاطره است. همین که قبل از یک، دو، سه گفتن و شروع فیلمبرداری ماسک می‌زدیم و بعد از آن با سلام و صلوات روبروی هم بازی می‌کردیم، خودش بزرگترین خاطره است، اما به عشق تولید یک سریال خوب تمام عوامل گروه همکاری کردند و این خطر را به جان خریدند.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار