آشپزی آقای فوتبالیست برای همسرش سوژه شد +عکس

ستاره معصومی همسر مهدی قائدی بازیکن تیم شباب الاهلی با انتشار تصویری در صفحه اینستاگرام اش آشپزی اخیر قائدی را به تصویر کشید و او را تحسین کرد.

آشپزی آقای فوتبالیست برای همسرش سوژه شد +عکس

به گزارش زنهار؛ همسر مهدی قائدی در شرح این تصویر نوشت: وقتی شوهرت هنرمنده. اما این تصویر میان کاربران دست به دست می شود و سوژه طنز آن ها شده است.

آشپزی مهدی قائدی برای همسرش سوژه شد

 

کاربران می گویند که پختن نودل و تخم مرغ کار سختی نیست و نباید با این موضوعات خودنمایی کرد.

 

اما طرفداران مهدی قائدی می گویند که قصد همسر او خودنمایی نبوده و خود ستاره معصومی نیز این موضوع را دستمایه طنز خود قرار داده است.

برای بازی با الوحده که در جام حذفی برگزار شد، قایدی دوباره در ترکیب اصلی قرار گرفت، اما دقیقه ۶۱ جای خود را به گوستاووی برزیلی داد.

همین مسئله باعث شده تا خیلی‌ها این سؤال را از مهدی علی بپرسند که اگر به قایدی اعتقاد کامل نداشتی، چرا اجازه انتقال او را به فوتبال اروپا ندادی؟

سلتیک در اسکاتلند علاقه وافری به جذب قایدی داشت و حاضر بود مبلغی را به عنوان رضایتنامه بپردازد، اما مخالفت مهدی علی و باشگاه الاهلی اجازه انتقال قایدی به فوتبال اروپا را نداد.

حالا هم شنیده می‌شود به جز سلتیک و آنژه پوستگ‌اوغلو، سرمربی اهل استرالیای این تیم، یک باشگاه پرتغالی نیز علاقه‌مند به جذب قایدی است و او به این تیم‌ها اعلام کرده که در صورت ادامه این روند، انتهای فصل تصمیم خود را برای حضور در فوتبال اروپا می‌گیرد.

با پایان فصل، ۴ سال از قرارداد قایدی با الاهلی باقی می‌ماند، اما مهاجم بوشهری و ۲۳ ساله امیدوار است با دریافت پیشنهاد‌هایی که جدی هم هستند و البته موافقت الاهلی، سال جام جهانی را در یک باشگاه اروپایی بازی کند.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار