«آقای بازیگر» از همسر معروفش شکایت کرد

برد پیت از انجلینا جولی به خاطر فروش سهام یکی از کمپانیهایشان شکایت کرد.

«آقای بازیگر» از همسر معروفش شکایت کرد

به گزارش زنهار؛ برد پیت از آنجلینا جولی به خاطر فروش سهام یکی از کمپانیشان به نام miravel شکایت کرد.

انجلینا و برد در سال ۲۰۰۸ یک منطقه ی بزرگ را خریداری کردند این منطقه شامل یک خانه ویلایی بزرگ برای انها نیز بود و سپس در انجا کمپانیشان را ساختند و قرار گذاشتند هیچ کدام در هیچ شرایطی بدون رضایت طرف مقابل سهامش را نباید بفروشد.

حالا برد اظهار داشته سال گذشته انجلینا بدون اطلاع او سهامش را فروخته و حالا سهامداران جدید سعی به در دست گرفتن کل کمپانی دارند و حتی برد را از حضور در ان منطقه و حتی خانه شان منع کردند.

برد و انجلینا همچنین در سال ۲۰۱۴ در ان خانه ازدواج کردند ولی دو سال بعد برای طلاق درخواست دادند و سال ۲۰۱۹ به صورت رسمی و کامل جدا شدند.

ویلیام بردلی پیت (انگلیسی: William Bradley Pitt؛ زادهٔ ۱۸ دسامبر ۱۹۶۳) بازیگر و تهیه‌کنندهٔ فیلم آمریکایی است. او برای نقش‌آفرینی‌هایش چندین جایزه از جمله دو جایزهٔ گلدن گلوب و یک جایزهٔ اسکار دریافت کرده‌است.به عنوان یک چهره عمومی، از پیت به عنوان یکی از با نفوذترین و قدرتمندترین افراد در صنعت سرگرمی آمریکا نام برده شده‌است. او سال‌ها از سوی رسانه‌های مختلف به عنوان جذاب‌ترین مرد جهان یاد شده و زندگی شخصی‌اش مورد تبلیغات گسترده قرار دارد. او از جنیفر آنیستون بازیگر زن طلاق گرفته و از آنجلینا جولی بازیگر زن از نظر قانونی جدا شده‌است. پیت و جولی شش فرزند دارند که سه فرزندشان در سطح بین‌المللی به فرزندی پذیرفته شده‌اند.

آنجلینا جولی (انگلیسی: Angelina Jolie، پیش از ازدواج ویت، پیش‌تر جولی پیت؛ زادهٔ ۴ ژوئن ۱۹۷۵)بازیگر، فیلم‌ساز و بشردوست آمریکایی است. او دریافت‌کنندهٔ افتخارات گوناگونی از جمله یک جایزهٔ اسکار و سه جایزهٔ گلدن گلوب بوده‌است. جولی چندین‌بار پردرآمدترین بازیگر زن هالیوود نامیده شده‌است.

همسر اول وی جانی لی میلر است که در سال ۱۹۹۶ با او ازدواج کرد و در سال ۱۹۹۹ از وی جدا شد؛ همسر دوم او بیلی باب تورنتون است که در مه ۲۰۰۰ با هم ازدواج کردند، ولی سرانجام پس از ۳ سال ازدواجشان به جدایی انجامید.

پس از بازی در فیلم آقا و خانم اسمیت، او و برد پیت وارد یک دوستی عاشقانه و سرانجام در سال ۲۰۰۶ صاحب دختری به نام شیلو شدند که به خاطر باورهایشان در مورد پایان دادن به فقر و بدبختی مردم آفریقا تصمیم به تولد بچه‌شان در کشور فقیر و آفریقایی نامیبیا گرفتند. آنجلینا جولی به همراه برد پیت افزون بر سه فرزند بیولوژیکی خود، سرپرستی مدوکس پسر بچه یتیم اهل کامبوج، پکس کودک ویتنامی و یک دختر یتیم اهل اتیوپی به نام زهرا را بر عهده دارند.

 

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار