دورهمی مختلط بازیگران معروف در باغ +عکس

بازیگران مشهور و معروف ملکه گدایان در یک دورهمی کنار یکدیگر سوژه عکاسان شدند.

دورهمی مختلط بازیگران معروف در باغ +عکس
به گزارش زنهار؛ ملکه گدایان مجموعهٔ نمایش خانگی به کارگردانی حسین سهیلی‌زاده و به تهیه‌کنندگی علی طلوعی، محصول سال ۱۴۰۰-۱۳۹۹ است که به صورت اختصاصی توسط شبکهٔ نمایش خانگی فیلیمو پخش می‌شود.

بخش‌هایی از این سریال در استانبول ترکیه فیلمبرداری شده‌است. تولید سریال ملکه گدایان از پیش از شیوع کرونا آغاز شد و عمده روزهای تصویربرداری آن در روزهای کرونا ادامه یافت. فصل دوم این مجموعه چهارشنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ پخش شد.

عکسی از دورهمی بازیگران مطرح ملکه گدایان بعد از اتمام کار .

دور همی مختلط بازیگران معروف ملکه گدایان در باغ !

 

البرز شیمیدان ساکن آلمان است. پدرش خسرو و مادرش خورشید در ایران زندگی می‌کنند. البرز با دختری به نام سارا که در ایران زندگی می‌کند و برای درمان بیماری پدرش به آلمان آمده، آشنا می‌شود و با او نامزد می‌کند. او قرار است در ترکیه با سارا ازدواج کند.

ملکه گدایان

همه‌چیز برای یک مراسم به یادماندنی مهیا است که خبر می‌رسد پدرش به کما رفته‌است. البرز با گذشته‌ای مبهم، از بازگشت به ایران هراس دارد اما برای آخرین ملاقات با پدر، راهی جز بازگشت به ایران ندارد، ولی بنابر مشکلاتی او مجبور است که به صورت قاچاقی به ایران بیاید.

 

ملکه گدایان

با وجود اصرار فراوان مادر البرز برای بازنگشتن او به ایران، البرز تصمیم خود را گرفته‌است. وقتی او بازمی‌گردد هیچ‌کس او را نمی‌شناسد و او را فرهاد بابایی خطاب می‌کنند و کسی جز قاچاقچی او را به خاطر ندارد …

ملکه گدایان

 

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار