بوسه عاشقانه رضا بهرام بر گونه این دختر خبرساز شد +عکس

خواهر رضا بهرام خواننده جوان و خوش صدا به مناسبت تولد برادرش عکس هایی منتشر کرده که صمیمیت بیش از حد آنها سوژه کاربران شده است.

بوسه عاشقانه رضا بهرام بر گونه این دختر خبرساز شد +عکس

به گزارش زنهار؛ رضا بهرام خواننده پاپ محبوب ایرانی می باشد که با صدای جذابش در مدتی کوتاه توانست طرفداران زیاد را به خود اختصاص دهد. وی در خانواده ای پنج نفره بزرگ شده و دو خواهر نیز دارد.

رضا بهرام خیلی خیلی وابسته به اعضای خانواده اش به طوری که بعد از مرگ پدرش مدتی افسرده شد و از تمام فعالیت های هنری فاصله گرفت. او با یکی از خواهرانش به نام سوگند بسیار جور است و تصاویر زیادی تا به حال همراه با او منتشر کرده و هر بار هم ژست های ناجور این خواهر و برادر مورد انتقاد کاربران قرار گرفت.

رضا بهرام یک دی ماهی دهه هفتاد است که به تازگی تولدش بوده و آبجی جان هم برای تبریک زادروز آقای خواننده با انتشار دو تصویر متنی زیبا نوشت که البته خیلی از کابران گفتند تو این عکسا بیشتر میخوره تولد سوگند باشه نه بهرام!

 

سوگند بهرام در کپشن پست نوشت:

کامل ترین انسان!

مرد ترین مرد!

پدر ترین برادر!

برکت خونه!

بزرگ ترین نعمت!

ارزشمند ترین سرمایه!

مهربون ترین عشق!

قلب سوگند…!

تولدت مبارک ما باشه بهرام

سوگند بهرام یک قایقران حرفه ای است که با 87 هزار دنبال کننده در اینستاگرام فعالیت دارد. رضا بهرام نیز بیش از 3.3 میلیون فالوور دارد که دوست دارش هستند.

این خواننده جوان مدتی پپیش هم تصاویری همراه با سوگند خانم منتشر کرده بود که همانطور که گفتیم صدای خیلی هارو درآورد و بیشتر ژست هاشون به نامزد ها میخورد.

رضا بهرام و خواهرش

تبریک تولد رضا بهرام توسط خواهرش

 

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار