ضرورت اطلاع‌رسانی بیشتر

مدیریت میدانی و کار جهادی ویژگی دولت سیزدهم است

نماینده لارستان، خنج، گراش، اوز و جویم در مجلس میدانی و جهادی بودن را از ویژگی‌های بارز دولت سیزدهم دانست و گفت: طی ۲ سال گذشته اقدامات و کارهای منحصربفردی توسط دولتمردان صورت گرفته و باعث متفاوت بودن این دولت در مقایسه با دیگر دوره‌ها است.

مدیریت میدانی و کار جهادی ویژگی دولت سیزدهم است

حسین حسین‌زاده در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به تمجید رهبر معظم انقلاب اسلامی از عملکرد دولت سیزدهم در دیدار اخیر با هیأت دولت اظهار کرد: این دولت حتی متفاوت تر از دوره هایی است که به لحاظ سیاسی با دولت سیزدهم همفکر بودند.

وی ادامه داد: رئیس دولت سیزدهم در دور اول سفرها، در تمامی ۳۱ استان حضور یافت، البته دور دوم سفرها نیز در حال انجام است.

نماینده لارستان، خنج، گراش، اوز و جویم در مجلس شورای اسلامی افزود: از ابتدای تشکیل دولت سیزدهم تاکنون اقدامات و کارهای منحصربفردی توسط دولتمردان انجام شده و بدون تردید انجام کارهای منحصربفرد از مهمترین دلایل متفاوت بودن این دولت از دولت‌های گذشته است؛ به عنوان نمونه در حوزه انرژی تدابیر خوبی اتخاذ شده و اقدامات قابل توجهی در این حوزه صورت گرفت.

حسین‌زاده استفاده از ظرفیت پالایشگاه فراسرزمینی و صادرات کاتالیست‌ها را از دیگر اقدامات مهم دولت سیزدهم دانست و گفت: پالایشگاه فراسرزمینی فرصتی برای صادرات نفت ایران است.

عضو کمیسیون انرژی مجلس ادامه داد: در حال حاضر تولید نفت به روزی ۳.۵ میلیون بشکه و صادرات نفت به روزی ۱.۵ میلیون بشکه رسیده است؛ این در حالیست که اگر برجام امضا و مشکل تحریم‌ها حل شود کشور ایران بیش از این میزان نمی‌تواند صادرات داشته باشد.

بیشتر بخوانید

عضو فراکسیون روحانیت مجلس: دولت سیزدهم آینده‌فروشی نکرد

تمجید رهبر انقلاب نشانه موفقیت و آینده‌نگری دولت سیزدهم است

گشایش پمپ‌بنزین‌ها در سایه اهتمام دولت؛ راه‌اندازی جایگاه ارسنجان فارس با ۶هزار بهره‌بردار

این نماینده مجلس اضافه کرد: البته نیاز است که توجه بیشتری به بحث معیشت مردم شود و تدابیر لازم برای حل مشکل گرانی، مسکن و مسائل مربوط به حوزه مالیاتی اتخاذ شود.

وی یکی از ضعف‌های کنونی را عدم اطلاع‌رسانی جامع و مناسب از اقدامات و عملکرد دولت دانست و گفت: تلاش‌های بسیاری توسط دولتمردان در دولت سیزدهم انجام می‌شود و نیاز است اطلاع‌رسانی بهتری از فعالیت‌های این دولت مردمی صورت بگیرد، بدون شک اگر اطلاع‌رسانی ضعیف باشد، تلاش‌های انجام شده نادیده گرفته می‌شود.

نماینده لارستان، خنج، گراش، اوز و جویم اظهار کرد: در حقیقت اطلاع‌رسانی در خصوص اقدامات و عملکرد دولت باید تقویت شود تا مردم بتوانند در جریان این کارهای ارزشمند و تلاش‌های شبانه‌روزی دولتمردان قرار بگیرند.

 

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار