توضیحات ارتش درباره تخریب مهمات در سنندج

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۸ ارتش استان کردستان به ارائه توضیحاتی درباره شیوه تخریب مهمات در سنندج پرداخت.

توضیحات ارتش درباره تخریب مهمات در سنندج

به گزارش زنهار؛ فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۸ ارتش استان کردستان به ارائه توضیحاتی درباره شیوه تخریب مهمات در سنندج پرداخت.

امیر سرتیپ حمیدرضا رحمت‌پور با اشاره به تداوم شنیده شدن صدای انفجار در سنندج اظهار داشت: تا 24 اسفندماه جاری، مهمات تاریخ مصرف گذشته ارتش در منطقه عمومی کمیز سنندج منهدم می‌شود.

وی افزود: این اقدامات در راستای تخریب مهمات تاریخ مصرف گذشته سال‌های قبل و جلوگیری از انفجار آن‌ها در داخل زاغه‌ها و خارج کردن از چرخه عملیاتی تیپ 128 ارتش کردستان در سنندج بوده که با رعایت اصول ایمنی در منطقه نظامی کمیز انهدام می‌یابد.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 28 ارتش استان کردستان با اشاره به اینکه انفجار این مهمات فرسوده صدای مهیبی در پی دارد اما مردم نگران نباشند، تصریح کرد: این صداها بر اثر تخریب و انهدام مهمات تاریخ‌گذشته و معلق ارتش ایجاد شده و کاملاً کنترل‌شده و هیچ‌گونه خسارت جانی و مالی در پی ندارد.

رحمت‌پور با بیان اینکه جانمان را برای رفاه و آسایش مردم تقدیم می‌کنیم، گفت: از همه شهروندان ضمن اینکه اگر صدای این انهدام باعث کوچکترین ترسی بین آنها شده است عذرخواهی کرده و درخواست داشته که اخبار را از مبادی رسمی رسانه‌‌های معتبر دنبال کنند.

رسانه‌های بیگانه در روزهای اخیر با خبرسازی و دروغ‌پراکنی در این باره، قصد ایجاد ایجاد ترس میان مردم سنندج را داشتند که همه روایت‌های آنان تکذیب شد.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار