بگو کجات درد میکنه تا بگم چی بخوری

با ترکیب پزشکی و روانشناسی چه اتفاقی می افتد؟ روان تنی. این حوزه پزشکی است که با تأثیر احساسات، ترس ها و بلوک های روانی ما بر سلامتی ما سروکار دارد.

بگو  کجات درد میکنه تا بگم چی بخوری

به گزارش زنهار، این یک واقعیت علمی ثابت شده است که احساسات و دردهای روحی ما اغلب منجر به بیماری جسمی می شود. به همین دلیل است که برای اینکه شفا واقعی و مؤثر باشد، باید نظم و سلامتی را در درون خود ایجاد کنیم.

بسته به اینکه چه چیزی بیشتر درد می‌کند و کدام قسمت از بدن ما بیمار است، می‌توان به ریشه علائم، منشأ واقعی درد خود رسید، که اگر به درستی تشخیص دهیم، بهبودی در دسترس بازوها خواهد بود. در اینجا خلاصه ای کوتاه از آنچه بدن ما می تواند آشکار کند و آنچه به ما می گوید آورده شده است.

اگر سر ما (اغلب یا دائما) درد می کند – این همان “درد” ناشی از افکار است. سردرد اغلب در افراد باهوش بالا رخ می دهد که احساسات خود را سرکوب می کنند. این مشکل از اعتماد به نفس پایین و ترس ها، انتقاد از خود یا زمانی که فرد همه چیز را به دل می گیرد صحبت می کند.

مشکلات مو (سفید شدن زودرس، ریزش مو) – نشانه استرس، درماندگی و ناامیدی. مو به خصوص برای خانم ها نماد انرژی زندگی است. وقتی کسی در تنش و ترس دائمی زندگی می کند، ممکن است مشکلات ایجاد شود. گاهی اوقات بیماری های مو ممکن است به دلیل منیت بزرگ، غرور و کینه توزی ناخودآگاه نسبت به خدا ایجاد شود.

درد گردن و گلو – گلو ذهن (سر) را به حواس (بدن) متصل می کند. مشکلات گردن نشان می دهد که «این دو» با هم کنار نمی آیند. در سطح متافیزیکی، این باید به عنوان پلی بین معنوی و مادی درک شود. شکایت از گلو نشان دهنده عدم انعطاف پذیری است: یک فرد می ترسد برای شنیدن حقیقت به اطراف بچرخد، به جای درک موقعیت، آن را نادیده می گیرد.

نزدیک بینی چشم – نداشتن آینده نگری، ترس از آینده و عدم تمایل به نگاه کردن فراتر از توان خود. ناتوانی در زندگی در زمان حال. یک فرد نزدیک بین قبل از انجام کاری که باید انجام شود بیش از حد فکر می کند و قادر به دیدن تصویر بزرگ نیست.

کوررنگی – چشم رنگ ها را درک نمی کند، همه چیز را خاکستری می بیند. با احساسات فرقی نمی کند: فرد نمی تواند شادی را در زندگی درک کند. مهم است که معنای رنگ درک شده توسط ذهن را در نظر بگیریم.

گلوکوم – گلوکوم یک درد است. انسان در زمان حال به خاطر گذشته رنج می برد، از بخشش و پذیرش گذشته امتناع می ورزد.

دندان ها – دندان های ضعیف و مشکل دار مشخصه افراد بی تصمیم و کسانی است که به موقع تصمیم نمی گیرند. شخص دیگری همه چیز را به جای شما تعیین می کند، زیرا می ترسید، نمی دانید چگونه موقعیت های زندگی را تجزیه و تحلیل کنید. مشکلات دندان قروچه نشان می دهد که یک فرد روند کار را درک نمی کند.

لب ها – منعکس کننده ماهیت نفسانی یک فرد است. بسته به مشکلات داخلی، آنها می توانند بیماری های زیر را منعکس کنند: اغلب لب های ترک خورده نشان دهنده پارگی به دلیل احساسات متضاد است. گاز گرفتن لب نوعی خود تنبیهی برای حسی است که نشان داده شده است. تبخال همان گاز گرفتن است اما به شکل شدیدتر.

کمر درد – پشت ما نماد حمایت از زندگی، حمایت است. مشکلات کمر نشان دهنده عدم حمایت اخلاقی است. فرد معتقد است که او را دوست ندارند یا مجبور است عشق خود را پنهان کند. اگر فردی توانایی حرکت خود را از دست بدهد، نمی تواند عشق خود را با فعالیت به دیگران ابراز کند.

آرتریت – به زمانی اشاره دارد که فرد معتقد است مورد بی مهری قرار گرفته است. افراد مبتلا به آرتریت عموماً افراد بسیار شایسته ای هستند. با آنها، کلمه “باید” همیشه حاکم است، آنها همه کارها را خودشان انجام می دهند، عملا زانوهای خود را می شکنند. آنها یک «منتقد درونی» بسیار قوی هستند.

مشکلات زانو – نشانه سرسختی، غرور، ترس، یا عدم تمایل به تسلیم شدن.

بیماری های معده – پزشکان همچنین تأیید می کنند که گاستریت به دلیل عصبی بودن و تنش مکرر ایجاد می شود. درد معده نشان دهنده استرس زیاد، عدم قطعیت در زندگی و حتی در برخی موارد احساس ناامیدی و محکومیت است. زخم معده نشان دهنده احساس حقارت، ترس و عدم اطمینان است.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار