حمله هواداران پرسپولیس به پیج شجاع خلیل زاده

شجاع خلیل‌زاده با حضور در برنامه شب‌های فوتبالی در خصوص حواشی انتقالش به باشگاه پرسپولیس گفت: شرایط طوری نبود که من در این فصل در تهران و پرسپولیس باشم. من در این فصل با توجه به صلاح زندگی خودم تصمیم گرفتم که در تبریز فوتبالم را ادامه بدهم. آمدن من به تراکتور بعد از صحبت کردن با شخص آقای خمس و زنوزی صورت گرفت.

حمله هواداران پرسپولیس به پیج شجاع خلیل زاده

به گزارش زنهار، خلیل‌زاده در خصوص تنش‌های که پس از رفتنش به باشگاه تراکتور با هواداران پرسپولیس ایجاد شد گفت: به نظر من چیزهایی که در فضای مجازی دیده می‌شود کار هواداران نیست. الان شریط طوری شده است که یک بچه ۱۰ ساله یک صفحه مجازی با چند فالوور دارد و در آنجا حاشیه‌سازی می‌کند. من اینها را هوادار نمی‌دانم. هوادار واقعی آنهایی هستند که به استادیوم می‌آید و تیم محبوبشان را تشویق می‌کنند. یک بچه چیزی از فوتبال و زندگی نمی‌داند.

مدافع سابق پرسپولیس افزود: چه دلیلی دارد به بازیکنی که چندسال پیراهن تیم شما را پوشیده و حالا به هر دلیلی در ایم دیگری است توهین و فحاشی بشود؟ من پیش از این فصل نیز  یک سال و نیم در باشگاه تراکتور بازی کرده بودم و هرگز در این سال‌ها از طرف آنها چیزی جز احترام ندیدم.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار