ستاره استقلال اردوگاه آبی‌ها را بهم ریخت

با توجه به آنالیز گروه فنی تیم استقلال و عملکرد یکی از مهره‌های این تیم در دو بازی آخر، یک جابجایی در ترکیب استقلال به وجود خواهد آمد.

ستاره استقلال اردوگاه آبی‌ها را بهم ریخت

به گزارش زنهار، نگاهی به اتفاقات فنی ۲ بازی اخیر استقلال در لیگ برتر کادر فنی این تیم را بر آن داشت تا با یک تغییر در خط هافبک استقلال را به میدان بفرستد.سعید مهری بازیکن خط میانی تیم استقلال که در دیدار مقابل مس رفسنجان و هوادار از ابتدا در ترکیب این تیم بود اشتباهاتی در برگشت‌ها و ارسال توپ برای هم تیمی‌هایش داشته با گرفتن نمره پایین از کادر فنی استقلال به احتمال زیاد در بازی بعد نیمکت نشین خواهد شد.

این بازیکن در دیدار مقابل پیکان نیز تا دقیقه ۵۴ بیشتر نتوانست در زمین مسابقه حضور داشته باشد و مهدی مهدی پور به جای او در ترکیب اصلی استقلال قرار گرفت.شنیده‌ها حاکی از آن است که در دیدار این هفته مقابل آلومینیوم اراک، مهدی‌پور از ابتدا در ترکیب استقلال حضور پیدا خواهد کرد. با توجه به عملکرد مثبت تیم استقلال در بازی قبل دیگر اعضای تیم استقلال با شرایط مسابقه هفته گذشته به میدان خواهند رفت.دیدار تیم‌های استقلال و آلومینیوم اراک روز جمعه پنجم آبان از ساعت ۱۸ در استادیوم آزادی برگزار می‌شود. 

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار