رضا عنایتی: متوقف کردن پرسپولیس؟! ما هیچوقت پول نداریم

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان اعتقاد دارد یکی از مهمترین مشکلات این تیم در دیدارهای اخیر فرصت‌سوزی و عدم استفاده از شانس‌های گلزنی بوده است.

رضا عنایتی: متوقف کردن پرسپولیس؟! ما هیچوقت پول نداریم

به گزارش زنهار؛ رضا عنایتی در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های فوتبال نفت مسجدسلیمان و پرسپولیس اظهار داشت: برای فرشید لک (بازیکن پیشین نفت مسجدسلیمان که در بستر بیماری است) آرزوی سلامتی می‌کنم. مقابل تیمی بازی داریم که شخصیت و هواداران زیادی دارد. تمام تلاش خود را می‌کنیم به‌خاطر حساسیت‌های موجود و شرایط جدول، بازی بسیار خوبی ارائه کنیم. می‌خواهیم بازی را با انگیزه به پایان برسانیم و امیدوارم به خواسته خودمان، باشگاه و هواداران برسیم.

وی در مورد استعفای خود از سرمربیگری نفت مسجدسلیمان و بازگشت دوباره‌اش به این تیم تصریح کرد: بعد از بازی در این باره بهتر صحبت می‌کنیم. پس از دیدار با صنعت نفت، صحبت‌هایی داشتیم و مسئولان قول دادند اتفاقاتی برای تیم ما بیفتد که بعد از بازی در این خصوص بیشتر حرف می‌زنیم.

سرمربی نفت مسجدسلیمان راجع به پابرجا ماندن مشکلات مالی در این باشگاه بیان کرد: مشکل مالی از ابتدای فصل دست از سر نفت مسجدسلیمان برنداشته است و همچنان ادامه دارد. از مدیرعامل باشگاه تشکر می‌کنم که تمام توان خود را گذاشته است تا این مشکلات را برطرف کند. درصدی پرداختی داشتیم و امیدواریم مسئولان جدی‌تر به این موارد بپردازند تا مشکلی پیش نیاید.

عنایتی درباره اینکه فصل گذشته در تیم هوادار دو بار توانست پرسپولیس را متوقف کند و اینکه می‌تواند همین اتفاق را در نفت MIS نیز رقم بزند، خاطرنشان کرد: وضعیت از لحاظ جایگاهی و شرایط تیمی متفاوت است. در دیدار با صنعت نفت باید شرایط بهتری پشت سر می‌گذاشتیم و از فرصت‌ها بهتر استفاده می‌کردیم.

وی در ادامه گفت: این فرصت‌سوزی‌ها ظرف چهار بازی اخیر برای ما گران تمام شد و امیدوارم قدر موقعیت‌های خودمان را بدانیم. شاید در هر بازی بیشتر از دو یا سه موقعیت نصیب ما نشود. امیدوارم فردا روز خوب بچه‌های ما باشد و با تمرکز زیاد، از فرصت‌ها استفاده کنیم.

سرمربی نفت مسجدسلیمان در مورد غایبان تیمش برای دیدار با پرسپولیس عنوان کرد: مصدومان زیادی داریم. وقتی لیستی به باشگاه می‌آوریم، همه بازیکنان در خدمت باشگاه هستند و باید کارایی داشته باشند. در هفته‌های گذشته نیز مصدوم داشتیم که نامی از کسی نبردیم. همه بازیکنان در یک سطح هستند و باید به تیم کمک کنند.

هر ۱۵ سرمربی لیگ‌برتر استحقاق هدایت تیم ملی را دارند

عنایتی در پایان درباره انتخاب سرمربی تیم ملی گفت: سرمربی ایرانی خیلی می‌تواند به تیم ملی کمک کند. هر ۱۵ سرمربی لیگ برتر استحقاق هدایت تیم ملی را دارند. ما مربیان باتجربه‌ای داریم که بسیار می‌توانند کمک کنند. مربیانی مثل امیر قلعه‌نویی که تجربه دارد، یحیی گل محمدی که مربی موفقی است و همچنین علی دایی که شناسنامه فوتبال ماست می‌توانند روی نیمکت تیم ملی بنشینند. هر فرد شایسته‌ای که انتخاب می‌شود، باید حمایت شود.

او در پاسخ به این سوال که از شما برای هدایت تیم ملی برنامه گرفتند؟ بیان کرد: ما برنامه‌مان را به جای دیگری دادیم (با خنده). ان‌شاءالله برنامه‌هایمان را اجرا می‌کنیم.

شکل مذاکره فدراسیون در شان سرمربی تیم ملی نیست

سرمربی نفت مسجدسلیمان با انتقاد از روند مذاکره فدراسیون با گزینه‌های ایرانی هدایت تیم ملی اضافه کرد: شکل مذاکرات خوب نیست چون شان تیم ملی خیلی بالاتر از این‌هاست. ابتدا باید با گزینه‌هایتان صحبت کنید چون برخی از مربیان با باشگاهشان قرارداد دارند. این‌که گزینه‌ها را روی میز بیاوریم که انصراف دهند خوب نیست. ابتدا باید هماهنگ می‌شد و بعد از آن رسانه‌ای می‌شد. این اتفاق در شان تیم ملی نیست. ابتدا باید بدانیم چه برنامه‌ای داریم و بعد آن را رسانه‌ای کنیم.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار