فاجعه جدید در جاده امام‌زاده داوود بعد از سیل

مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه ۵ از ریزش کوه در سه نقطه محدوده مسیر امام‌زاده داوود خبر داد.

فاجعه جدید در جاده امام‌زاده داوود بعد از سیل

به گزلرش زنهار، محمدباقر فرهنگ درباره ریزش کوه در محدوده امام‌زاده داوود گفت: ساعاتی پیش به دلیل بارندگی‌هایی که طی شب گذشته و بامداد امروز داشتیم در محدوده امام‌زاده داوود در سه نقطه، کوه ریزش کرد و در حال حاضر همکاران ما از معاونت فنی عمرانی منطقه ۵ شهرداری تهران در محل حاضر هستند.

وی افزود: عوامل شهرداری منطقه ۵ در حال بازگشایی مسیر هستند و خوشبختانه در این ریزش کوه به هیچ یک از عوامل امدادی و انتظامی، اهالی در محل و عوامل شهرداری تهران آسیبی نرسیده و تلفات جانی و مالی نداشتیم اما جاده در سه نقطه متفاوت در مسیر امامزاده داوود بسته شده است.

فرهنگ ادامه داد: تا آخر وقت امروز بازگشایی جاده انجام خواهد شد و ارائه خدمات به شهروندان در این مسیر از سر گرفته می‌شود.

مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه ۵ در خصوص اسکان شهروندان در محدوده سیل زده امام‌زاده داوود نیز گفت: شهرداری منطقه ۵ تا سقف ۲۰۰۰ نفر فضا برای کسانی که در محدوده سیل زده بودند آماده پذیرایی و اسکان کرد؛ اما کسی به ما مراجعه نکرد. در حقیقت پس از تدبیر وزیر کشور و ستاد بحران در محدوده عمده اهالی روستا پس از اعلام تخلیه محدوده به منازل بستگان خود در شهر تهران مراجعه کردند و کسی به فضاهای آماده شده توسط شهرداری مراجعه نداشت، اما سوله‌های مدیریت بحران آماده شده بودند.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار