پیشنهاد غیرانسانی آمریکا علیه حماس

سیاستمدار حزب جمهوری‌خواه آمریکا در اظهاراتی گفته است: "حالا وقت بازگشت اسرائیل به اصل خودش است". وی ادعا کرده که دولت یهود حق مطلق برای حفظ موجودیتش در اراضی اشغالی را دارد.

پیشنهاد غیرانسانی آمریکا علیه حماس

به گزارش زنهار، نامزد حزب جمهوری خواه برای انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا در اظهاراتی عجیب و روان‌پریشانه از رژیم صهیونیستی خواسته است تا از تمام توانش برای سرکوب حماس در جریان جنگ غزه استفاده کند.

«ویوک راماسوامی»، سیاستمدار حزب جمهوری‌خواه آمریکا ضمن حمایت از اقدامات وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین در نوار غزه، در پیشنهادی غیرانسانی به ارتش این رژیم عنوان کرده است که سر ۱۰۰ تن از رهبران ارشد حماس را به نیزه آویزان کرده و آنها را در امتداد مرز غزه و اسرائیل قرار دهد تا این اطمینان خاطر ایجاد شود که حملاتی نظیر آنچه در جریان عملیات هفتم اکتبر حماس شاهد بودیم، دیگر تکرار نمی‌شوند.

وی در اظهاراتی گفته است: "حالا وقت بازگشت اسرائیل به اصل خودش است". وی ادعا کرده که دولت یهود حق مطلق برای حفظ موجودیتش در اراضی اشغالی را دارد.

راماسوامی رژیم صهیونیستی را موهبتی الهی تلقی کرده و آن را هدیه‌ای الهی خوانده است که هدفی الهی هم دارد. او گفته است: اسرائیل حق و مسوولیت مطلق و بی‌چون و چرایی دارد تا از خود به طور کامل در برابر حماس دفاع کند و تنها زبانی که دشمنان آن می فهمند، زبان زور است.

او به رژیم صهیونیستی پیشنهاد کرده است که راهکار ایجاد دو دولت را رد کرده و برای حفظ موجودیت خودش و نابودی فلسطین اقدام کند. راماسوامی در این باره گفته است، سایر کشورهای جهان عرب می‌توانند فلسطینی‌های آواره را به داخل سرزمین خود جذب کنند، کاری که یهودیان در سال ۱۹۴۸ کردند و مردم خود را از 22 کشوری که بیرون رانده شده بودند، گرد هم آوردند.

راماسوامی تاکید کرده که در صورت پیروزی در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا، او تنها کسی خواهد بود که با صدای بلند با رهبران جهان عرب در حمایت از رژیم صهیونیستی صحبت می‌کند، کاری که به اعتقادش هیچ یک از احزاب سیاسی آمریکا تا به حال انجام نداده‌اند.

او گفته است رژیم صهیونیستی باید از تمامی منابع خود برای بازسازی دفاع مرزی‌اش در آینده استفاده کند.

راماسوامی در ادامه اظهاراتش ضمن اشاره به مواضع ارتش رژیم صهسونیستی در باب تشدید حملاتش علیه حماس در نوار غزه عنوان کرده که نیروهای دفاعی رژیم صهیونیستی در حال گسترش عملیات خود علیه حماس هستند وقرار است عملیات این رژیم در هر سه بخش هوایی، زمینی و دریایی ادامه پیدا کند.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار