نامه تهدیدآمیز به وزیر جنگ اسرائیل!

بیش از هزار نظامی ذخیره ارتش اسرائیل با ارسال نامه‌ای به رئیس ستاد ارتش و وزیر جنگ این رژیم تهدید کردند که در صورت ادامه روند تصویب لایحه تغییرات قضایی توسط کابینه خدمت خود را متوقف خواهند کرد.

نامه تهدیدآمیز به وزیر جنگ اسرائیل!

به گزارش زنهار به نقل از ایرنا :در ادامه تمرد نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی از خدمت در اعتراض به لایحه جنجالی «تغییرات قضایی»، بیش از ۱۰۰۰ نظامی دیگر به توقف خدمت در صورت ادامه روند تصویب این لایحه تهدید کردند.

خبرگزاری سما گزارش داد، رادیو ارتش رژیم صهیونیستی در این باره اعلام کرد که هزار و ۱۴۲ نظامی ذخیره ارتش رژیم صهیونیستی با ارسال نامه‌ای برای هرتزی هالوی رئیس ستاد ارتش و یوآو گالانت وزیر جنگ این رژیم اعلام کردند که درصورت ادامه روند تصویب لایحه تغییرات قضایی توسط کابینه خدمت خود را متوقف خواهند کرد.

در نامه این نظامیان آمده است: قانونی که به کابینه اجازه می‌دهد به شیوه ای بسیار غیر منطقی عمل کند، به گزینه توقف داوطلب شدن برای خدمت در نیروهای ذخیره منجر می‌شود.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی در ادامه گزارش داد که از میان امضاکنندگان این نامه ۴۲۲ خلبان فعال در نیروی هوایی و ۱۷۳ اپراتور هواپیماهای بدون سرنشین و پهپاد هستند.

رسانه های رژیم صهیونیستی تهدید این نظامیان به تمرد از خدمت را یک زلزله در ارتش رژیم اشغالگر ارزیابی کرده اند.

طبق گزارش این رسانه‌ها، این تصمیم منجر به از دست رفتن آمادگی ارتش رژیم صهیونیستی برای جنگ می‌شود.

پیشتر نیز به دنبال افزایش دامنه تمرد خلبانان ذخیره ارتش رژیم صهیونیستی از خدمت در اعتراض به لایحه جنجالی «تغییرات قضایی»، شماری از افسران نیروی هوایی ارتش این رژیم نسبت به خالی ماندن اتاق فرماندهی عملیات هشدار داده ‌بودند.

اعتراضات به لایحه تغییرات قضایی در سایه اصرار کابینه نتانیاهو برای طی کردن مراحل تصویب آن در کنست گسترش یافته و بخش های مختلف ارتش رژیم صهیونیستی را نیز در بر گرفته و باعث نافرمانی شماری از افسران و نیروهای ذخیره رده های مختلف شده است. این درحالی است که گروهی از نظامیان بازنشسته و سابق ارتش رژیم صهیونیستی از نافرمانی در ارتش و اعتراضات حمایت کرده اند و شماری از افسران بازنشسته دستگاه امنیت داخلی رژیم صهیونیستی موسوم به شاباک نیز خواهان توقف این لایحه شده و درباره تبعات خطرناک آن برای امنیت این رژیم هشدار داده‌اند.

کابینه حاکم رژیم صهیونیستی قصد دارد تا پیش از شروع تعطیلات تابستانی کنست در پایان ماه جولای، لایحه تغییرات قضایی را تصویب کند.

تلاش کابینه حاکم بر رژیم صهیونیستی برای تسلط بر دستگاه قضایی این رژیم و مقاومت ائتلاف مخالفان در کنست، گسست سیاسی در این رژیم را تشدید کرده است.

روسای گروه‌های مخالف در رژیم صهیونیستی هدف لایحه تغییرات قضایی کابینه نتانیاهو را تضعیف دستگاه قضایی این رژیم و تلاش نتانیاهو برای جلوگیری از محاکمه خود به خاطر سه پرونده فساد مالی و رشوه خواری می‌دانند و معتقدند که این اقدامات کابینه، رژیم صهیونیستی را به سمت درگیری و جنگ داخلی و فروپاشی تدریجی سوق خواهد داد.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار