ازدواج پیرزن و پیرمرد عاشق بعد از 80 سال دوستی/ عکس

این عروس و داماد و جسن عروسی کاملا متفاوت است و همه آنها را دوست می دارند، عروس داماد خوض ذوق پس از 80 سال دوستی سرانجام با یکدیگر اردواج کردند

ازدواج پیرزن و پیرمرد عاشق بعد از 80 سال دوستی/ عکس

به گزارش زنهار، این عروس و داماد و جسن عروسی کاملا متفاوت است و همه آنها را دوست می دارند، عروس داماد خوض ذوق پس از 80 سال دوستی سرانجام با یکدیگر اردواج کردند ، این زوج سالخورده اهل پاراگوئه بعد از اینکه قبل از جنگ جهانی دوم با آشنا شده و به هم علاقه مند شدند بعد از 80 سال دوستی عاشقانه با هم ازدواج کردند. آنها از سال 1933 میلادی با هم زندگی میکنند اما اکنون تصمیم به ازدواج گرفته اند.

After-80-years-of-friendship-love-marriage-Photos

خوزه مانوئل ریلا 103 ساله در میان شادی و اشک میهمانان حاضر در مراسم ازدواجش با " مارتینا لوپز" 99 ساله پیمان ازدواج بست. این عروسی که بسیار با احساس و با اشک شوق میهمانان همراه بود در خانه این زوج سالخورده برگزار شد. داماد 103 ساله با خوشحالی در حالی که لباس سفید و شلوار مشکی پوشیده بود دست در دست عروس خانم 99 ساله که لباس سفید عروسی به تن داشت روی صندلی چرخدار نشسته و طی مراسم مذهبی رسما زن و شوهر شدند.

برخی از اعضای فامیل به همراه 8 فرزند این عروس و داماد در مراسم جشن عروسی شرکت داشتند. این زوج دارای 8 فرزند ، 50 نوه و 35 نتیجه هستند.عروس خانم به قدری در این مراسم احساساتی شد که تا یک ساعت بعد از رد و بدل شدن حلقه ها اشک میریخت.آنها اعلام کردند بعد از 80 سال زندگی مشترک و عاشقانه کنار هم برای اینکه بعد از مرگ هم خداوند روح آنها را کنار هم قرار دهد تصمیم به ازدواج گرفتند.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار