معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت اقتصاد و دارایی:

سرمایه‌گذاری خارجی در استان‌های مرزی کشور رونق می‌گیرد

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت اقتصاد و دارایی گفت:در استان‌های مرزی افزایش حضور سرمایه‌گذاران خارجی مورد توجه است تا بخشی از تحولات با ایجاد بسترهای سرمایه‌گذاری مولد فراهم آید.

سرمایه‌گذاری خارجی در استان‌های مرزی کشور رونق می‌گیرد

به گزارش زنهار از بازار، علی عسگری در حاشیه مراسم معارفه مدیرکل جدید امور اقتصادی و دارایی اردبیل اظهار کرد: بهبود فضای کسب و کار در استان ها با جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی رویکرد وزارت اقتصاد و دارایی است که تسهیل فرآیندها اعم از اداری، بانکی و صدور مجوزها در حال انجام است.

وی خاطرنشان کرد: مولدسازی دارایی های دولت در تعیین تکلیف اموال مازاد دستگاه های اجرایی استان همچنین استفاده موثر از اموال دولتی در چارچوب قوانین و مقررات مورد تاکید و توجه جدی است.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت اقتصاد و دارایی افزود: همه باید تلاش موثری را انجام دهیم تا با بهره گیری از قابلیت های سرمایه گذاری و افزایش توان واحدهای تولیدی بتوانیم اقدامات موثری را در توانمندسازی فعالیت ها در این بخش انجام دهیم.

عسگری ضرورت رفع موانع پیش روی سرمایه گذاران و پشتیبانی از طرح های موفق و کارآمد را یادآور شد و بیان کرد: براساس منویات مقام معظم رهبری باید سرمایه گذاری به شکل همه جانبه مورد حمایت و پشتیبانی قرار گیرد تا کشور در این برهه حساس با تکیه بر توان داخلی خود بتواند از پیچ تحریم ها عبور کند.

وی اعمال نظارت بر عملکرد ذیحسابان و مدیران مالی را یادآور شد و تصریح کرد: راهبری و مدیریت مرکز خدمات سرمایه گذاری و تهیه نقشه راه با هدف تامین مالی خارجی به همراه پیگیری وصول گزارش ها و درآمدهای استان با همکاری همه دستگاه ها به ویژه اقتصاد و دارایی انجام می شود.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار