دریافت وام بدون سود ۳۰۰ میلیون تومانی با کارمزد 4 درصد

وام طرح باران از نوع قرض الحسنه بوده و فقط به آن کارمزد چهار درصدی تعلق می‌گیرد.

دریافت وام بدون سود ۳۰۰ میلیون تومانی با کارمزد 4 درصد

به گزارش زنهار، بانک دی یکی از بانک‌های خصوصی کشور بوده که به منظور افزایش رفاه مشتریانش طرح تسهیلاتی به نام «باران» را تدارک دیده است. سقف این وام برای اشخاص حقیقی به ۳۰۰ میلیون تومان و برای اشخاص حقوقی به ۷۵۰ میلیون تومان می‌رسد.

وام طرح باران از نوع قرض الحسنه بوده و فقط به آن کارمزد چهار درصدی تعلق می‌گیرد. ضمانت اصلی برای دریافت این تسهیلات ضامن رسمی اعلام شده است و گذشته از این مورد، باید سپرده قرض الحسنه نیز افتتاح شود. حداقل میانگین سپرده این مجموعه ۱۰ میلیون تومان اعلام شده است. گیرندگان این تسهیلات حداکثر ظرف مدت ۶۰ ماه و حداقل شش ماه امکان پرداخت اقساط آن را دارند. افرادی که مایل به دریافت این تسهیلات نیستند، می‌توانند امتیاز ان را به اقوام درجه یک منتقل کنند. همچنین شرکت‌ها و افراد حقوقی نیز با ارائه معرفی نامه امکان انتقال امتیاز این تسهیلات را خواهند داشت.

افراد بعد از دریافت این وام ۳۰۰ میلیونی با شرایط مذکور باید هر ماهه ۵ میلیون و ۴۵۴ هزار و ۵۴۵ تومان قسط بپردازند. کل سود این تسهیلات به ۳۶ میلیون تومان می‌رسد و جمع رقم وام و سود آن نیز ۳۳۶ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان خواهد بود.

بانک دی طبق قانون اجازه تاسیس بانک‌های غیردولتی مصوب بیست و یکم فروردین ماه ۱۳۷۹ شکل گرفت و انواع خدمات بانکی را به مشتریان خود ارائه داد. هدف از تشکیل این بانک تسهیل و فراهم کردن امکان مشارکت گسترده و فراگیر ملی و مردمی در همه فعالیت‌های سازنده، مثمر ثمر و موجه اقتصادی و مالی، به خصوص در زمینه‌های پولی، مالی و بانکی بود.

از جمله خدمات این بانک می‌توان به تسهیلات ارزی، سپرده‌ها و خدمات ارزی، تسهیلات ریالی و خدمات و سپرده‌های ریالی اشاره کرد

منبع:اندیشه معاصر

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار