واریزی بزرگ به حساب مددجویان کمیته امداد و بهزیستی

علت واریز نشدن عیدی مددجویان بهزیستی و کمیته امداد چه بود؟ این موضوعی است که برخی از مددجویان بهزیستی و کمیته امداد به دنبال توضیحی برای آن هستند.

واریزی بزرگ به حساب مددجویان کمیته امداد و بهزیستی

به گزارش زنهار به نقل از باغستان نیوز، علت واریز نشدن عیدی مددجویان بهزیستی و کمیته امداد چه بود؟ چرا عیدی مددجویان بهزیستی و کمیته امداد واریز نشده است؟ آیا امسال به مددجویان کمیته امداد و بهزیستی عیدی میدهند؟ همانطور که پیشتر گفته شد این ها موضوعاتی است که عزیزان مددجویان بهزیستی و کمیته امداد به دنبال یافتن پاسخی برایشان هستند.

چرا عیدی مددجویان بهزیستی و کمیته واریز نشد؟

علت واریز نشدن عیدی مددجویان بهزیستی و کمیته امداد چه بود؟ مددجویان بهزیستی و کمیته امداد انتظار داشتند که عیدی آن‌ها همراه با مستمری در تاریخ ۲۰ اسفند واریز شود؛ اما تا کنون بودجه پرداخت عیدی برای آنان فراهم نشده است.

آخرین بار در سال ۱۴۰۰ به مدد جویان بهزیستی و کمیته امداد مبلغ عیدی پرداخت شد. در سال ۱۴۰۰ مبلغ عیدی به آن‌ها برابر با یکماه مستمری بود. در سال ۱۴۰۱ اعتبارات برای پرداخت عیدی به مدد جویان بهزیستی و کمیته امداد تامین نشد و به مدد جویان عیدی پرداخت نشد.

توضیح مقامات درباره واریز عیدی پوشش کمیته امداد و بهزیستی 

توضیح مقامات درباره واریز عیدی پوشش کمیته امداد و بهزیستی: تاکنون هیچ کدام از مقامات این سازمان هم درباره زمان واریز عیدی افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی توضیحی نداده‌اند و مشخص نکرده‌اند که آیا طبق سنوات قبل این مبلغ واریز می‌شود و یا امسال بودجه‌ای برای این کار در نظر گرفته نشده است.

وزیر کار در پاسخ به این پرسش که عیدی مدد جویان کمیته امداد و بهزیستی چه زمانی پرداخت می‌شود اعلام کرد «عیدی مدد جویان کمیته امداد و بهزیستی در همان چارچوب قانونی پرداخت می‌شود».

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار