واریز ۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به حساب مددجویان بهزیستی و کمیته امداد

مبلغ مستمری مددجویان بهزیستی و کمیته امداد در سال آینده اعلام شد.

واریز ۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به حساب مددجویان بهزیستی و کمیته امداد

به گزارش زنهار، طبق آمار رسیده قرار است مبلغ مستمری مددجویان بهزیستی و کمیته امداد در ۱۴۰۳ با افزایش خوبی همراه باشد و شنیده‌ها حاکی از این است که مستمری ۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان می‌شود، اما هنوز کسی صحت و سقم آن را مشخص نکرده است.

افرادی که تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی کشور یا سایر افرادی که در دهک‌های پایین درآمدی قراردارند و مورد شناسایی قرار می‌گیرند از پرداخت حق بیمه معاف شدند. پیش از این هم در آیین‌نامه دیگری این عزیزان از پرداخت هرگونه عوارض نقل و انتقال املاکشون هم معاف شده بودند. آیین‌نامه دیگری که به تصویب رسید آیین نامه یکپارچه‌سازی خدمات مربوط به زنان سرپرست خانوار بود که این خدمات را ساماندهی بکند و توزیع عادلانه‌تر این خدمات را برای زنان سرپرست خانوار به همراه داشته باشد.

مبلغ مستمری مددجویان بهزیستی و کمیته امداد در ۱۴۰۳ اعلام شد که با افزایش خوبی همراه است.

مدیرکل بهزیستی مازندران، ایجاد ۳۳ هزار و ۳۴۱ فرصت شغلی جدید برای مددجویان زیرپوشش این نهاد در استان را از دستاورد‌های ماندگار عنوان کرد و گفت که این میزان اشتغال از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون ایجاد شده است.

فریبا بریمانی روز دوشنبه ایجاد و توسعه اشتغال برای خودکفایی و توانمندسازی پایدار اقتصادی مددجویان زیرپوشش را از جمله وظایف سازمان بهزیستی ذکرکرد و افزود: این نهاد حمایتی و خدماتی برای ایجاد اشتغال جامعه هدف به کارفرمایانی که مددجویان را به کارگیری کنند، حق بیمه آن‌ها را پرداخت می‌کند.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار