سایپایی ها مردم را شوکه کردند/ قیمت ها

​ به گفته فعالان بازار خودرو، سایپایی‌ها در روزهای اخیر در بازار روند آرامی داشتند و بیشتر محصولات سایپا بدون تغییر راهی بازار شدند، اما برخی دیگر رشد قیمت را تجربه کردند.

سایپایی ها مردم را شوکه کردند/ قیمت ها

به گزارش زنهار، برخی فعالان بازار خودرو معتقدند تدوام رشد نرخ دلار در روزهای اخیر یکی از دلایلی است رشد قیمت را به آن نسبت می‌دهد، اما برخی دیگر معتقدند نابسامانی در بازار دلیل این تغییرات شده است.

براساس رصد بازار می‌توان گفت امروز «تیبا هاچ‌بکEX »  افزایشی 10 میلیونی داشت و بیشترین رشد قیمت را تجربه کرد. از سوی دیگر «پژو207 دنده‌ای» با افزایش 15 میلیونی مجدد وارد کانال 700 میلیونی‌ها شد و «شاهینG» هم افزایش 4 میلیونی را تجربه کرد.  

در میان محصولات سایپا امروز قیمت خودروهای «شاهینG»، «تیبا صندوقدارSX»، «تیبا هاچ‌بکEX»، «کوییک دنده‌ایR»، «کوییک دنده‌ایS» و «ساینا دنده‌ایS» مورد ارزیابی قرار گرفتند.

براساس اطلاعات قیمتی کارنامه، امروز «شاهینG» در بازار 664 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد و رشد 4 میلیونی را تجربه کرد. اما خانواده کوییک امروز در بازار با نوسان قیمت‌گذاری شدند و قیمت خودرو کوییک‌ R دنده‌ای  در بازار 390 میلیون تومان قیمت خورد و کاهش 5 میلیونی را تجربه کرد و «کوییک دنده‌ایS» در بازار بدون تغییر 393 میلیون تومانی شد. از سوی دیگر ارزیابی بازار نشان می‌دهد خانواده تیبا امروز رشد و افت قیمت را تجربه کردند، با این شرایط «تیبا صندوق‌دار» امروز 380 میلیون تومان قیمت خورد و «تیبا 2 معمولی» هم 385 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد و رشد 10 میلیونی را تجربه کرد. بررسی بازار همچنین نشان می‌دهد «ساینا دنده‌ای S» هم امروز امروز 400 میلیون تومان قیمت‌ خورد و تغییر قیمت نداشت.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار