دلار در کانال ۵۵ هزاری جا خوش کرد

بررسی قیمت‌ دلار در معاملات نقدی نشان می‌دهد اسکناس آمریکایی اکنون از نیمه کانال ۵۵ هزار تومانی عبور کرده و با قیمت ۵۵ هزار و ۷۰۰ تومان به فروش می‌رسد. با این حال همچنان می‌توان در بازار فردوسی، دلار را با قیمت‌های پایین‌تری خریداری کرد؛ اگرچه تمامی فروشندگان، دلار را در همین کانال ۵۵ هزار تومانی عرضه می‌کنند و تمایلی برای فروش در کانال ۵۴ هزار تومانی نشان نمی‌دهند.

دلار در کانال ۵۵ هزاری جا خوش کرد

به گزارش زنهار، قیمت دلار طی روزهای گذشته نوسانات افزایشی بسیاری را تجربه کرده و خود را به نیمه کریدور ۵۰ هزار تومانی رسانده است. دلار امروز پنجشنبه پنجم بهمن‌ماه نیز در همین ارتفاع نوسان دارد و در کانال ۵۵ هزار تومانی پایداری می‌کند.

قیمت دلار از ظهر امروز نوسانی بوده است. بررسی قیمت‌ دلار در معاملات نقدی نشان می‌دهد اسکناس آمریکایی اکنون از نیمه کانال ۵۵ هزار تومانی عبور کرده و با قیمت ۵۵ هزار و ۷۰۰ تومان به فروش می‌رسد. با این حال همچنان می‌توان در بازار فردوسی، دلار را با قیمت‌های پایین‌تری خریداری کرد؛ اگرچه تمامی فروشندگان، دلار را در همین کانال ۵۵ هزار تومانی عرضه می‌کنند و تمایلی برای فروش در کانال ۵۴ هزار تومانی نشان نمی‌دهند.

قیمت دلار در معاملات پشت خطی اما از ابتدای بازگشایی بازار فردوسی، نوسانات کاهشی را تجربه می‌کند. برخی معامله‌گران معتقدند این بار بازارساز به معاملات پشت خطی ورود کرده و تلاش می‌کند از سمت این بازار، به بازار نقدی دلار سیگنال دهد.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار