ایران خودرو عرضه این محصول خاص خود را آغاز کرد

ایران خودرویی ها تحویل عضو جدید خانواده هایما را آغاز کردند.

ایران خودرو عرضه این محصول خاص خود را آغاز کرد

به گزارش زنهار، هایما X7 که در آذر امسال یکبار دیگر پای ایران خودرویی ها را به سامانه یکپارچه فروش خودرو باز کرده بود، آماده تحویل به متقاضیان شد.

این محصول مونتاژی ایران خودرو عضو جدید خانواده هایما محسوب می شود. پیش تر ایران خودرویی ها هایما S7، هایما S5 و هایما S8 را به خطوط تولید خود در سایت خراسان اضافه کرده بودند و در جدیدترین اقدام نیز تولید هایما X7 را در دستورکار قرار دادند.

ایران خودرویی ها این محصول خاص خود را در آذر 1402 پشت ویترین سامانه یکپارچه قرار دادند. قرار است متقاضیان این خودرو که از مسیر سامانه یکپارچه فروش خودرو نسبت به نام نویسی برای آن اقدام کرده و از سوی ایران خودرویی ها پیامک دریافت کرده اند با واریز وجه این خودرو به صورت کامل، طی 90 روز کاری این خودرو را به متقاضیان تحویل دهند. براساس اطلاعیه ایران خودرویی ها هایما X7 با قیمت حدود یک میلیارد و 500 میلیون تومان در دسترس متقاضیان قرار خواهد گرفت.

آبی های جاده مخصوص قصد دارند این محصول خود را با رنگ های مشکی آبنوس، خاکستری، قهوه ای کاردو و ذغالی متالیک در دسترس متقاضیان واجد شرایط قرار دهند.  

البته بررسی اعضای خانواده هایما نشان می دهد هایما X7 به نسبت سایر اعضای خانواده هایما خودرویی خاص محسوب می شود. این محصول ایران خودرو یک خودروی MPV محسوب می شود این در حالیست که دو عضو دیگر خانواده هایما یعنی هایما S7 و هایما S8 به عنوان دو خودروی شاسی بلند (SUV)  در بازار خودروی کشور شناخته می شود و هایما S5 نیز یک خودروی کراس اوور محسوب می شود.

 خودروهای مدل MPV شباهت زیادی به خودروهای استیشن دارند. این مدل در بازار خودروی کشور کمتر شناخته شده است. بررسی بازار خودرو در سال های گذشته نشان می دهد کیا کارنز در بازار خودروی کشور حاضر بود. این محصول خودروساز کره جنوبی در رده خودروهای MPV قرار می گرفت.

خودروهای MPV به طور معمول دلخواه متقاضیان بازار نیست و افراد خاص به سراغ این مدل خودرو در بازار کشور می روند.

هایما X7 در حال حاضر به صورت مستقیم با محصول جدید فردا موتور به نام M4 (SUBA) رقابت خواهد کرد. 

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار