قیمت دومین خودروی وارداتی سایپا مشخص شد

قیمت دومین خودروی وارداتی سایپا از برند چانگان CS۵۵ پلاس در ایران مشخص شد.

قیمت دومین خودروی وارداتی سایپا مشخص شد

به گزارش زنهار، بالاخره قیمت چانگان CS۵۵ پلاس که دومین خودروی وارداتی سایپا از برند چانگان به شمار می‌آید، در ایران مشخص شد.

سایپا این خودرو را یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری کرده است. این قیمت رقم نهایی برای تسویه‌حساب مشتریان است. البته این قیمت خالص خودرو است و اضافه‌شدن سایر پرداخت‌های قانونی، قیمت کراس‌اوور چانگان را افزایش خواهد داد.

سایپا در بیانیه‌های مطبوعاتی خود به مسئله تأمین ارز برای واردات اشاره کرده است. به گفته مدیران این شرکت، در صورت تأمین ارز امکان تحویل چانگان CS۵۵ پلاس تا پایان سال ۱۴۰۲ به مشتریان وجود دارد. در غیر این صورت تحویل خودرو به سال ۱۴۰۳ موکول خواهد شد.

چانگان سی‌اس ۵۵ پلاس یک کراس‌اوور کوچک محسوب می‌شود و رقیب خودروهایی همچون فونیکس تیگو ۷ پرو، لاماری ایما و هایما ۸S در بازار ایران خواهد بود.

این خودرو همانند بسیاری دیگر از کراس‌اوورهای چینی، به موتور ۱.۵ لیتری چهارسیلندر توربوشارژر مجهز شده است. قدرت پیشرانه چانگان CS۵۵ پلاس حداکثر ۱۸۸ اسب‌بخار و گشتاور آن ۳۰۰ نیوتن‌متر است و از نظر فنی با لاماری ایما رقابت می‌کند. گیربکس هفت‌سرعته دوکلاچه نیز وظیفه انتقال قدرت به دیفرانسیل جلو را در این خودرو بر عهده دارد.

چانگان سی‌اس ۵۵ پلاس از نظر ایمنی خودرویی مجهز محسوب می‌شود. شش کیسه هوا، سیستم‌های ایمنی مختلف شامل ABS ،EBD ،LKA ،FCW ،AEB ،TJA ،ESP ،TCS ،HHA ،HDC ،LDW دوربین عقب و دوربین ۳۶۰ درجه به همراه سنسور پارک عقب تجهیزات ایمنی این خودرو را تشکیل می‌دهند.

در بحث تجهیزات رفاهی نیز کمبودی در چانگان CS۵۵ پلاس وجود ندارد. این خودرو به سیستم صوتی به همراه شش بلندگو و نمایشگر، اپل کارپلی، کلاستر دیجیتال، سیستم تهویه الکترونیکی، سیستم ورود و استارت بدون کلید به همراه تریم چرمی کابین مجهز است؛ بنابراین رقبای آن کار دشواری برای رقابت با کراس‌اوور وارداتی سایپا خواهند داشت.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار