دریافت پول نقد از مسافران اتوبوس ممنوع

​ طبق اعلام شرکت واحد اتوبوسرانی تهران، دریافت وجه نقد از مسافران توسط اتوبوسرانان ممنوع است و در صورت خرابی دستگاه کارتخوان هزینه سفر با اتوبوس رایگان است.

دریافت پول نقد از مسافران اتوبوس ممنوع

طبق اعلام شرکت واحد اتوبوسرانی تهران، دریافت کرایه نقدی توسط رانندگان تحت هر عنوان ممنوع است. احسان تقدسی سخنگوی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران در این باره گفت: به واحدهای نظارتی شرکت واحد تأکید شده تا در صورت اعلام تخلف در این خصوص با فرد خاطی برخورد شود.

او  با اشاره به اینکه در صورت خرابی دستگاه کارتخوان هزینه سفر با اتوبوس رایگان است، ادامه داد: از عموم شهروندان درخواست می‌کنیم با توجه به ممنوعیت پرداخت نقدی به رانندگان، برای سوار شدن در اتوبوس از پرداخت وجه نقد تحت‌ هر عنوان خودداری کرده و صرفاً از کارت بلیت استفاده کنند.

تقدسی ادامه داد:  با همکاری سازمان فاوای شهردای تهران، دستگاه‌های جدید کارتخوان در ایستگاه‌ها و اتوبوس‌ها در حال نصب است.

او از مردم تهران خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف از طریق سامانه های ۱۳۷ پلاس و یا کد دستوری #۲۲*۱۳۷* اطلاعات سفر و شماره اتوبوس را اعلام تا پیگیری لازم از سوی همکاران آنها در اتوبوسرانی انجام شود.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار