آغاز ثبت نام مزایده ایران خودرو ۱۴۰۲

شرایط ثبت نام مزایده ایران خودرو در آبان ۱۴۰۲ اعلام شد.

آغاز ثبت نام مزایده ایران خودرو ۱۴۰۲

به گزارش زنهار، ایران خودرو قصد دارد تا محصولات صفر و کارکرده خود را از طریق مزایده اینترنتی به فروش برساند. کلیه متقاضیان عادی و نمایندگی‌ها بدون نیاز به پیش ثبت نام در سامانه یکپارچه می‌توانند در این طرح مزایده‌ای شرکت کنند. طبق قوانین فردی که بیشترین مبلغ پیشنهادی را ارائه کرده باشد، برنده مزایده ایران خودرو است. در ادامه شرایط ثبت نام مزایده اینترنتی ایران خودرو آبان ۱۴۰۲ را بخوانید.

شرایط ثبت نام مزایده ایران خودرو آبان ۱۴۰۲

همانطور که گفته شد جدیدترین مزایده خودرو مربوط به محصولات صفرو کارکرده آسیب‌دیده ایران خودرو  است. این خودروها در خطوط تولید آسیب دیدند یا در بخش لجستیک این شرکت فرسوده شدند. برای ثبت نام مزایده ایران خودرو به‌ازای هر محصول درخواستی باید مبلغ ۱۰ میلیون تومان به شماره حساب اعلامی از سوی ایران خودرو واریز کنید. گفتنی است برای واریز وجه خودرو باید حتما از کارت بانکی شخص درخواست‌دهنده اقدام کنید. فردی که بیشترین مبلغ پیشنهادی را ارائه کرده باشد، برنده مزایده است. در صورتی که چندین نفر بالاترین مبلغ پیشنهادی را ارائه کرده باشند، برنده مزایده فردی است که زودتر وجه نهایی را پرداخت کند.

مزایده گزار در رد یا قبول پیشنهادات در هر مرحله از فرایند مزایده مختار است.

برنده مزایده بایستی ظرف مدت مشخص شده در سامانه و پس از اعلام نتایج نسبت به واریز کل مبلغ خودرو حداکثر تا مهلت تعیین شده اقدام کند. در غیراین صورت طبق شرایط مزایده سپرده شرکت در مزایده بدون انجام هرگونه تشریفات قضایی یا اداری به نفع مزایده گزار وصول و شرکت کننده حق هیچگونه اعتراضی نخواهد داشت.

امکان انصراف نیز پس از واریز وجه مابه التفاوت وجود ندارد.

مزایده گزار در رد یا قبول پیشنهادات در هر مرحله از فرایند مزایده مختار است.

متقاضیان برای شرکت در مزایده ایران خودرو با محدودیت شماره ملی روبرو نیستند و می توانند در مزایده محصولات ایران خودرو بدون محدودیت تعداد شرکت کنند.

لیست خودروهای مزایده ایران خودرو

مشروح شرایط مزایده اینترنتی ایران خودرو به طور کامل در سایت اینترنتی https://auction.ikco.ir/ درج شده است. همچنین با تکمیل اطلاعات شخصی خود می‌توانید اسامی خودروهای مزایده ایران خودرو را هم ببینید.

تاریخ مزایده ایران خودرو در پیکان شهر

آدرس محل بازدید از خودروها و همچنین شرکت در مزایده ایران خودرو به شرح ذیل است. جاده قدیم کرج، سه راهی شهریار، به سمت شهریار، دوربرگردان اول به سمت تهران،بعد از سردخانه استقلال، کوچه اول، داخل کوچه سمت چپ اولین در انبار (انبار بدنه ایساکو).

تاریخ جدید مزایده ایران خودرو آبان 1402

مزایده ایران خودرو از ۱۶آبان ماه آغاز و تا ۲۰ آبان ادامه خواهد داشت.

ساعت مزایده اینترنتی ایران خودرو 

مزایده جدید ایران خودرو در تاریخ گفته شده از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۵ برگزار خواهد شد.

سایت ثبت نام مزایده ایران خودرو 1402

سایت ثبت نام مزایده ایران خودرو به نشانی https://auction.ikco.ir/ در دسترس است. همچنین  قبل از اقدام برای شرکت در مزایده ایران خودرو، تکمیل اطلاعات شخصی در وب سایت esale.ikco.ir الزامی است و در صورت عدم ثبت اطلاعات امکان شرکت در مزایده وجود ندارد.

شماره تلفن‌ مزایده ایران خودرو 1402

شماره تلفن‌های: ۴۴۷۹۶۹۴۸– ۴۴۷۹۶۹۵۶ در تمان زمان برگزاری مزایده ایران خودرو و بعد از آن پاسخگوی مشتریان است.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار