سوپرایز بازار خودرو با ورود این خودرو چینی

شرکت «IAT Automotive Technology» یک شرکت مشاوره است که به خودروسازان در طراحی و توسعه وسایل نقلیه کمک می‌کند؛ اخیرا نیز این شرکت در طراحی پیکاپ گیگا T-Mad چینی نقش داشته‌است.

سوپرایز بازار خودرو با ورود این خودرو چینی

به گزارش زنهار، عموما خودروهای پیکاپ، خودروهایی هستند که برای حمل بار و انتقال بارهای نیمه سنگین طراحی شده‌اند. این خودروها دارای بدنه بزرگ و قوی هستند و معمولاً با چهار یا پنج چرخ مجهز شده‌اند. خودروهای پیکاپ معمولاً برای استفاده در مناطق روستایی، کشاورزی و ساختمانی مناسب هستند، زیرا می‌توانند بارهای نسبتا حجیم را به راحتی حمل کنند و در مسیرهای سخت و ناهموار نیز عملکرد خوبی داشته باشند. همچنین، برخی از خودروهای پیکاپ با توجه به طراحی و ویژگی‌های خود، برای استفاده در شهرها و برای حمل بارهای کوچک و متوسط نیز مناسب هستند.

شرکت «IAT Automotive Technology» یک شرکت مشاوره است که به خودروسازان در طراحی و توسعه وسایل نقلیه کمک می‌کند؛ اخیرا نیز این شرکت در طراحی پیکاپ گیگا T-Mad چینی نقش داشته‌است.

این پیکاپ تقریباً ۱۷ سانتی‌متر پهن‌تر و ۱۲ سانتی‌متر بلندتر از پیکاپ سایبرتراک تسلا است. به نظر می‌رسد کسی سعی کرده‌است هامر H۱ را برای عصر جدید بازتولید کند. از سپر جلو گرفته تا کابین بدون پنجره و ظاهر آن شباهت زیادی به خودروی هامر h۱ دارد. این غول چینی اولین بار در نمایشگاه خودروی گوانگژو نمایش داده شد.

درهای این خودرو بدون ستون است و شامل یک پلکان دو پله‌ای است.

راننده در جلو و وسط خودرو می‌نشیند. فرمان این خودرو از روی تسلا کپی‌برداری شده‌است و البته همه کنترل ها تقریباً از طریق صفحه نمایش‌های غول پیکر قابل دسترسی هستند.

سنسورهای روی سقف و جاهای دیگر برای ایجاد استقلال کامل در نظر گرفته شده‌است. اینها، درست بالای جایی که یک ستون B قرار می‌گیرد، "LIDAR دید متقابل با محاسبات ابری" را فراهم می‌کند. چه توسط انسان و چه با ماشین، دو اندازه بسته باتری در نظر گرفته شده‌است که می‌تواند ۳۷۳ یا ۴۹۷ مایل برد داشته باشد.

این مگاماشین ۵ سرنشین است؛ هر کدام از صندلی‌ها توسط یک پایه پشتیبانی می‌شوند. صندلی جلو می تواند ۱۸۰ درجه بچرخد، در حالی که دو صندلی در وسط می توانند ۹۰ درجه به سمت مرکز بچرخند تا یک گودال مکالمه ایجاد کنند.

با بالارفتن شیشه عقب، صندلی نیمکت عقب می‌تواند به سمت عقب به داخل تخت بچرخد. این یک تجربه رانندگی شبه سوبارو-برات را برای هر کسی که به قد بلندی داشته باشد فراهم می کند.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار