واریزی ۲ ساله معوقات این دسته از بازنشستگان آغاز شد

معاون وزیر آموزش و پرورش درباره زمان پرداخت معوقات رتبه بندی فرهنگیان بازنشسته از سوی صندوق بازنشستگی کشوری اطلاع رسانی کرد.

واریزی ۲ ساله معوقات این دسته از بازنشستگان آغاز شد

به گزارش زنهار، واریزی جدید  دولت این‌بار قرعه شانس به نام کارکنان دولت رسیده است. واریزی جدید  میزان حقوق و پاداش این افراد در سال آینده است. .مبلغ  واریزی جدید  افزایش ۲۰ درصدی پایه حقوق کارکنان دولت است.هنوز مشخصی نشده است که  واریزی جدید  چه زمانی به حساب ها واریز می شود .در ادامه به آخرین خبر از  واریزی جدید  می پردازیم.

آموزش و پرورش بازه زمانی پرداخت معوقات رتبه‌بندی فرهنگیان بازنشسته از سوی صندوق بازنشستگی اطلاع رسانی کرد.

معاون وزیر آموزش و پرورش درباره زمان پرداخت معوقات رتبه‌بندی فرهنگیان بازنشسته از سوی صندوق بازنشستگی کشوری اطلاع رسانی کرد.

فرهادی درباره بازنشستگان فرهنگی که مشمول رتبه‌بندی می‌شوند، گفت: آموزش و پرورش تمام تکالیفش برای فوق‌العاده رتبه‌بندی این افراد را انجام داده است و کسورات را به صندوق بازنشستگی واریز کرده است؛ صندوق بازنشستگی هم باید بلافاصله احکام آنها را صادر کرده و معوقات شأن را پرداخت کند که فکر کنم در این یک ماه انجام شود.

با این حساب باید تا پایان آبان بازنشستگان فرهنگی منتظر پرداخت معوقات رتبه بندی معلمان باشند.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش خبر مهمی درباره معوقات رتبه بندی معلمان بازنشسته و شاغل داد.به گزارش نبض بازار،علی فرهادی درباره واریز معوقات رتبه بندی معلمان شاغل و بازنشسته و همچنین حق التدریس اطلاع رسانی کرد.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش گفت: مرحله اول سرانه مدارس و همچنین مطالبات رتبه‌بندی معلمان شاغل پرداخت شده است.

موضوع پرداخت مطالبات معلمان و مطالبات مربوط به رتبه بندی فرهنگیان از موضوعات مورد توجه معلمان بوده است.

علی فرهادی معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش در گفت و گو با یکی از شبکه‌های تلویزیونی از پرداخت حق‌التدریس معوقه معلمان خبر داد.

او با بیان اینکه مرحله اول سرانه مدارس و همچنین مطالبات رتبه‌بندی معلمان شاغل پرداخت شده است، گفت: فوق‌العاده رتبه‌بندی معلمان بازنشسته هم آبان پرداخت خواهد شد.

فرهادی ادامه داد: در رتبه‌بندی تقریباً هر آنچه از معلمان شاغل شرایط داشتند، به آنها رتبه تعلق گرفت و در احکام‌شان هم اعمال کردیم.

 در خبری دیگر بازنشستگانِ آموزش و پرورش نیز درباره وضعیت واریز معوقات فرهنگیان و معلمان بازنشسته اطلاع رسانی کردند.

جمعی از بازنشستگانِ آموزش و پرورش می‌گویند: مهرماه تمام شد و وعده‌ زیر محقق نشد. در سنواتِ گذشته، پاداش پایان خدمت بازنشستگانِ آموزش و پرورش مهر و شهریورماه پرداخت می‌شد، اما امسال هنوز این اتفاق نیفتاده است.

آقای وزیر! مهرماه تمام شد و پاداش پایان خدمت معلمان بازنشسته را واریز نکردند

جمعی از بازنشستگان آموزش و پرورش در تماس با خبرنگار ایلنا، از عدم پرداختِ پاداش بازنشستگی خود خبر دادند. این در حالی است که وزیر آموزش و پرورش چندی پیش از پرداختِ پاداش بازنشستگان تا مهرماه خبر داد.

این بازنشستگان به صحبت‌های وزیر آموزش‌وپرورش اشاره می‌کنند و می‎گویند: مهرماه تمام شد و وعده‌ زیر محقق نشد. در سنواتِ گذشته، پاداش پایان خدمت بازنشستگانِ آموزش‌وپرورش مهر و شهریورماه پرداخت می‌شد، اما امسال هنوز این اتفاق نیفتاده است.

یکی از این بازنشستگان که فروردین ماه ۱۴۰۱ بازنشست شده می‌گوید: اول آبان ماه ۱۴۰۲ است و نه معوقاتِ رتبه‌بندی و نه پاداش ما را پرداخت کرده‌اند.

این بازنشسته می‌گوید: حدود ۱۷ ماه از بازنشستگیِ من می‌گذرد و کسی پاسخگو نیست. آموزش و پرورش صندوق بازنشستگی کشوری را مقصر می‌داند و صندوق کشوری، آموزش و پرورش را و کسی به ما پاسخ نمی‌دهد. گاهی هم می‌گویند بودجه نداریم.

او می‌گوید: بعد از سی سال می‌خواهیم پاداشی بگیریم تا به زخم زندگی بزنیم اما معلوم نیست چه زمانی قرار است این پاداش را پرداخت کنند.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار