سایپا دو خودروی پرتقاضای خود را قسطی می فروشد

سایپا دو محصول محبوب شرکت زیر مجموعه خود یعنی زامیاد را به متقاضیان به صورت قسطی واگذار می کند.

سایپا دو خودروی پرتقاضای خود را قسطی می فروشد

به گزارش زنهار، متقاضیان وانت نیسان تک سوز آپشنال رادیال SVPD و وانت نیسان تک سوز آپشنال SVPD می توانند از روز 4 آبان 1402 (امروز) به صورت قسطی از خودروسازی سایپا خریداری کنند.

مدیران سایپا در این طرح فروش قسطی پیش پرداخت را به صورت منعطف در نظر گرفته اند تا متقاضیان بتوانند با شرایط مالی متفاوت نسبت به خریداری این خودروی تجاری سبک اقدام کنند. مشتاقان خریداری نیسان تک سوز آپشنال رادیال SVPD می توانند این خودرو را با پیش پرداختی حدود 339 میلیون تومان، پیش پرداختی حول و حوش 379 میلیون تومان یا پیش پیش پرداختی نزدیک به 439 میلیون تومان خریداری کنند. الباقی قیمت خودرو به صورت وام از سوی خودروسازی سایپا با نرخ تسهیلات 23 درصدی به آنها تعلق خواهد گرفت. اگر متقاضیان پیش پرداخت 339 میلیون تومانی را انتخاب کنند می توانند 220 میلیون تومان وام گرفته و آن را در بازه زمانی حداکثر دو ساله پرداخت کنند. متقاضیانی که 379 میلیون تومان را انتخاب می کنند حدود 180 میلیون تومان وام می گیرند. این دسته از متقاضیان نیز می توانند حداکثر دو ساله باقی قیمت خودرو را پرداخت کنند. البته مدیران خودروسازی سایپا محصولات واگذار شده را بیمه بدنه کرده و هزنیه آن را بسته به اینکه در چه بازه زمانی وام تسویه می شود، از متقاضی دریافت می کنند. اگر خریداران پیش پرداختی حول و حوش 439 میلیون تومانی داشته باشند. حداکثر باید در بازه زمانی 16 ماهه نسبت به باز پرداخت الباقی مبلغ اقدام کنند.

دیگر خودروی حاضر در این طرح فروش یعنی وانت نیسان تک سوز آپشنال SVPD نیز با پیش پرداخت های 321 میلیون تومانی، 362 میلیون تومانی و 422 میلیون تومانی در دسترس متقاضیان قرار دارد. تسهیلات در نظر گرفته شده برای آن دسته از متقاضیانی که پیش پرداخت های 321 میلیون تومانی را انتخاب می کنند، 220 میلیون تومان خواهد بود. متقاضیانی که پیش پرداخت نزدیک به 362 میلیون تومانی را انتخاب می کنند می توانند ار وام 180 میلیون تومانی بهره مند شود. متقاضیان با پیش پرداخت 422 میلیون تومانی نیز می توانند از تسهیلات 120 میلیون تومانی استفاده کنند. هزینه بدنه بدنه نیز خریداران این خودرو محاسبه و از آنها در زمان تکمیل پرونده دریافت می شود.

این خودروها با رنگ آبی و در بازه زمانی 30 روزه بعد از تکمیل پرونده به متقاضیان تحویل داده می شود.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار