دور جدید فروش ایران خودرو با ۸ محصول

طرح جدید فروش ایران خودرو با ۸ محصول آغاز می‌شود.

دور جدید فروش ایران خودرو با ۸ محصول

به گزارش زنهار، فروش فوق‌ العاده دنا پلاس اتوماتیک با قیمت ۵۸۹ میلیون و ۲۹۷ هزار تومان در نوبت بعدی سامانه یکپارچه خودرو، انجام می‌شود.

وزارت صنعت، معدن و تجارت از طریق سیستم نوبت‌دهی تاکنون طی چند مرحله، نسبت به عرضه یکپارچه خودرو اقدام کرده که نوبت اول آن در اسفند ۱۴۰۱ و نوبت دوم در اردیبهشت امسال برگزار شد. در این طرح، خودروسازانی مانند سایپا و ایران‌خودرو به عرضه خودرو‌های تولیدی خود به متقاضیان پرداختند.

مهدی تقدسی، مدیر سامانه یکپارچه خودرو با بیان اینکه در مرحله دوم این طرح، ۳ درصد از متقاضیان موفق به دریافت خودرو نشدند ادامه داد: سامانه یکپارچه خودرو برای این ۳ درصد در شهریور امسال در قالب طرح جایگزینی باز شد که به دلیل عدم عرضه «‌محصولات جدید» و «ظرفیت جذب‌نشده خودروساز»، این وعده محقق نشد.

۸ خودروی ایران‌خودرو که به تازگی توسط شورای رقابت قیمت‌گذاری شده، شامل دنا پلاس توربو اتوماتیک آپشنال، دنا پلاس با موتورEFP و گیربکس ۶ سرعته دستی، پژو ۲۰۷ دستی به همراه سقف شیشه‎‌ای ارتقاء یافته، سورن پلاس با موتور XUP، پژو ۲۰۷ اتوماتیک سقف شیشه‌ای ارتقاء یافته، تارا V۱ پلاس با گیربکس ۶ سرعته دستی، رانا پلاس ارتقاء یافته و تارا اتوماتیک V۴ LX می‌شود.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار