خط قرمز آقای گل استقلال روی نام ارسلان!

نفرات منتخب رضا عنایتی در دیدار مقابل تیم امید مغولستان معرفی شدند.

خط قرمز آقای گل استقلال روی نام ارسلان!

به گزارش زنهار، تیم فوتبال امید ایران که نخستین مسابقه خود در رقابت‌های آسیایی هانگژو را با تساوی مقابل عربستان آغاز کرد و پس از آن در دیدار برابر ویتنام به پیروزی چهار بر صفر رسید، امروز در سومین و آخرین دیدار دور گروهی به مصاف تیم امید مغولستان خواهد رفت.

سید حسین حسینی مثل دو دیدار قبل دروازه‌بان و کاپیتان تیم امید ایران است؛ سامان فلاح، سینا شاه‌عباسی و سید مجید نصیری، سه مدافع مقابل امیدهای مغولستان هستند و روی دست آنها نیز سامان تورانیان و حسین گودرزی به‌عنوان وینگ بک‌های راست و چپ در ترکیب اولیه قرار گرفته‌اند.

محمد خدابنده‌لو در پست هافبک دفاعی امروز برای تیم امید ایران مقابل مغولستان به میدان خواهد رفت و جلوتر از او نیز یاسین سلمانی در میانه میدان بازی می‌کند و پس از اضافه شدن به اردوی شاگردان عنایتی، اولین مسابقه خود را در هانگژو انجام می‌دهد.

محمد عمری نیز که مثل یاسین سلمانی پس از دیدار مقابل النصر عربستان اردوی پرسپولیس را ترک کرد و به هانگژو رفت، امروز در ترکیب امیدهای ایران برابر مغولستان قرار گرفته و مهدی ممی‌زاده نیز مثل او در پست وینگر استفاده شده است.

امیرارسلان مطهری برخلاف دو مسابقه گذشته تیم امید ایران که مقابل ویتنام گلزنی هم داشت، امروز در ترکیب اولیه دیده نمی شود و آریا برزگر در راس خط حمله برابر مغولستان به میدان رفته است.

تیم فوتبال امید ایران از ساعت ۱۵ امروز با این ترکیب مقابل تیم امید مغولستان قرار می‌گیرد و به دنبال کسب پیروزی پُر گل و صدرنشینی در مرحله گروهی است:

سیدحسین حسینی، سامان فلاح، سینا شاه عباسی، سید مجید نصیری، سامان تورانیان، حسین گودرزی، محمد خدابنده‌لو، یاسین سلمانی، محمد عمری، مهدی ممی‌زاده و آریا برزگر

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار