پیش بینی قیمت لایت کوین؛

سطح کلیدی لایت کوین برای خریداران کجاست؟

لایت کوین که در حال حاضر با قیمت 64.34 دلار معامله می‌شود، طی 24 ساعت گذشته شاهد تغییر مثبت نزدیک به 1.50 درصدی بوده است. اکنون برخی از معامله‌گران سناریوی صعودی را در پیش بینی قیمت لایت کوین، قوی‌تر می‌دانند. نگاهی به کوین‌مارکت‌کپ نشان می‌دهد، رتبه این ارز دیجیتال در جایگاه 15 و ارزش بازاری آن تقریباً 4.74 میلیارد دلار تقویت شده است.

 سطح کلیدی لایت کوین برای خریداران کجاست؟

به گزارش زنهار، از دیدگاه تکنیکال، الگوی معاملاتی این ارز دیجیتال، نشان دهنده کمی عدم قطعیت در سناریو پیش بینی قیمت لایت کوین است. پس از تلاش ناموفق قیمت در عبور از سطح مقاومت 65 دلاری، بسته شدن کندل قیمت زیر سطح 67 دلار، که مطابق با سطح 23.6 درصد اصلاح فیبوناچی است، نشان می‌دهد که حرکت اصلاحی می‌تواند قدم بعدی آن باشد.

همچنین از سوی دیگر، ظهور کندل‌های خنثی دوجی در نمودار قیمت، نشان دهنده وضعیت عدم تصمیم گیری در بین سرمایه‌گذاران است. با تحلیل تایم فریم زمانی چهار ساعته نمودار، قیمت لایت‌کوین حول میانگین متحرک نمایی 50 روزه نوسان می‌کند و بر کشمکش بین خریداران و فروشندگان بازار تأکید بیشتری دارد.

گفتنی است، واگرایی در هنگام مقایسه شاخص‌های فنی مانند شاخص قدرت نسبی (RSI) و میانگین متحرک همگرایی (MACD) در نمودار قیمت مشهود است. به‌طوری که شاخص RSI که در زیر سطح 50 باقی مانده است، احساس نزولی را در بین معامله‌گران القا می‌کند. در سمت دیگر، اندیکاتور MACD، با هیستوگرام‌های بالای صفر و نمایش نوارهای سبز، نشان می‌دهد که حرکت صعودی ممکن است توسط خریداران در حال افزایش باشد.

با این حال، تفاوت بین این شاخص‌های تکنیکال، شرایط عدم اطمینان بازار را نشان می‌دهد و به سرمایه‌گذاران پیشنهاد می‌کند که به دنبال کاتالیزوری برای هدایت مسیر قیمت لایت کوین باشند.

پشتیبانی کلیدی لایت کوین در حدود سطح  63.75 دلار پیش‌بینی می‌شود که زیربنای میانگین متحرک نمایی 50 روزه است. کاهش بیشتر از این سطح، می‌تواند قیمت لایت کوین را به 62.25 دلار برساند. در ادامه مسیر نزولی، سطح 61 دلار به عنوان یک حمایت بالقوه برای قیمت عمل می‌کند.

از طرف دیگر، یک کراس اوور صعودی بالای سطح 64.85 دلار می‌تواند راه را برای صعود بیشتر قیمت به سطح 66.85 دلار هموار کند. فراتر از این، سطح اصلاحی فیبوناچی 38.2 درصد، ممکن است به عنوان چالشی در پیش روی معامله‌گران باشد و به طور بالقوه صعود قیمت را نزدیک به سطح 70.43 دلار محدود کند.

در پایان به طور خلاصه، معامله‌گران باید سطح محوری 65 دلار را زیر نظر داشته باشند. یک فرود به پایین سطح مذکور ممکن است فروشندگان را تقویت کند، در حالی که یک صعود به بالای سطح می‌تواند رفتار مخالفی به همراه داشته باشد.

 

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار