روغن ارزان شد/ جدول قیمت‌های جدید

مدیرعامل سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان از کاهش ۱۰ تا ۱۵ درصدی قیمت انواع روغن‌نباتی خبر داد.

روغن ارزان شد/ جدول قیمت‌های جدید

به گزارش زنهار، حسین فرهیدزاده با اشاره به تصمیم کارگروه تنظیم بازار برای کاهش قیمت انواع روغن نباتی گفت: بر اساس پیشنهاد سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان و انجمن صنفی صنایع روغن نباتی ایران به دنبال روند کاهشی نرخ جهانی روغن‌خام و همچنین نرخ فروش انواع روغن‌خام از سوی وزارت جهادکشاورزی (شرکت بازرگانی دولتی ایران)، کاهش قیمت روغن نباتی اعمال می‌گردد.

رییس سازمان حمایت تصریح کرد: بنا به تصمیمات کارگروه تنظیم بازار، قیمت مصرف کننده انواع روغن‌نباتی نیمه‌جامد و مایع در بسته‌بندی‌های مختلف در دامنه ۱۰ تا ۱۵ درصد کاهش خواهد یافت.

5907001

وی تاکید کرد: همه کارخانجات ملزم به کاهش قیمت بوده و ادارات کل صنعت، معدن و تجارت ۳۱ استان موظفند به منظور جلوگیری از هرگونه سوء استفاده احتمالی، ضمن نظارت بر رعایت قیمت‌های مندرج در سامانه ۱۲۴، کنترل لازم برای فروش موجودی‌های کارخانجات و حلقه‌های توزیع (شرکت‌های پخش، عمده‌فروشی‌ها، خرده‌فروشی‌ها، فروشگاه‌های زنجیره‌ای، مجازی و ...) با قیمت‌های جدید را داشته و با هرگونه تخلف بر اساس قوانین و مقررات جاری کشور برخورد قانونی نمایند.

فرهیدزاده در پایان درباره روغن‌های فعلی موجود در سطح بازار با قیمت‌های قدیم نیز اعلام کرد: برای این روغن‌ها می‌بایست تخفیفات لازم برای مصرف کنندگان در نظر گرفته شود.

بنابراین گزارش، بر اساس مصوبه کارگروه تنظیم بازار در تاریخ ۱۴۰۲/۰۶/۰۶ سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان قیمت های مصرف کننده جدید انواع روغن نباتی را در سایت www.124.ir بارگزاری کرد.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار