صعود پر قدرت بورس در سایه سیگنال های مثبت

بورس با توجه به اخبار مثبت این روز ها، با رشدی ۵۸ هزار واحدی به کار خود پایان داد و مجددا توانست کانال ۲ میلیون واحدی را فتح کند.

صعود پر قدرت بورس در سایه سیگنال های مثبت

به گزارش زنهار، بازار سهام دومین روز کاری هفته را مشابه روز گذشته پر تقاضا آغاز کرد. لازم به ذکر است صحبت های وزیر اقتصاد مبنی بر اخبار مثبت بورسی بر فضای امروز بازار بی تاثیر نبود و جو مثبت بازار را تشدید کرد.

بنابراین در پایان معاملات امروز شاخص کل بورس اوراق بهادار با رشدی 8 هزار واحدی به 1 میلیون و 946 هزار واحد رسید و به میانه ی کانال 1 میلیون و 950 هزار واحدی نزدیک تر شد. همچنین  شاخص کل هم‌وزن نیز با رشدی 4600 واحدی به ارتفاع 667 هزار واحد رسید.

گفتنی است سه نماد «فملی»، «فولاد» و «شستا» بیشترین تأثیر در شاخص کل بورس و سه نماد «آریا»، «وسپهر» و «صبا» بیشترین تأثیر را در شاخص فرابورس داشته‌اند، همچنین سه نماد «شستا»، «خگستر» و «خودرو» سه نماد پرتراکنش بازار بورس و سه نماد «بمولد»، «فن افزار» و «دی» سه نماد پرتراکنش در بازار فرابورس در روز جاری بودند.

لازم به ذکر است که ارزش معاملات خُرد در بازار امروز مورخ 31 مرداد ماه 1402، مبلغ 7 هزار میلیارد و 900 میلیون تومان بود. گفتنی است حقیقی‌ها در روز جاری حدود 840 میلیارد تومان به بازار سهام تزریق کردند.

در بازار امروز 368 نماد در محدوده مثبت و 63 نماد در محدوده منفی و در بازار فرابورس 255 نماد در محدوده مثبت و 79 نماد در محدوده منفی معامله شدند.

 

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار