قیمت خانه های قدیمی در تهران + جدول

خانه‌های سن بالا هنوز هم مشتریان خاص خود را دارند، اما برخی از آنها به دلیل قدمت زیاد نیاز به بازسازی دارند. علاوه بر هزینه‌ای که برای خرید خانه صرف می‌شود، باید همچنین سهمی از هزینه‌ها را برای تعمیرات آن در نظر گرفت.

قیمت خانه های قدیمی در تهران + جدول

به گزارش زنهار، بررسی قیمت خانه‌های با عمر بنای بالا در برخی محله‌های تهران که متراژی بین 60 تا 70 مترمربع دارند نشان می‌دهد که برای خرید آپارتمان کهنسال و کم‌متراژ یا متوسط متراژ دست‌کم باید بودجه‌ای معادل 2 میلیارد تومان در نظر گرفت.

خانه‌های سن بالا هنوز هم مشتریان خاص خود را دارند، اما برخی از آنها به دلیل قدمت زیاد و استهلاک نیاز به بازسازی دارند. علاوه بر هزینه‌ای که برای خرید خانه صرف می‌شود، باید همچنین سهمی از هزینه‌ها را برای تعمیرات آن در نظر گرفت.

برخی از خانه‌های مسن، زیرهم‌کف قرار دارند و یا فاقد امکاناتی همچون آسانسور، پارکینگ و انباری هستند و بسته به بافت و موقعیت محله‌ای که در آن قرار دارند اغلب با قیمتی پایین‌تر از میانگین قیمت منطقه پیشنهاد شده‌اند و برخی از آنها دارای کابینت‌های فلزی و کفپوش موزائیک هستند.

در محله پیروزی، برای فروش واحدی 65 متری با سن بنای بالاتر از 30 سال، 3 میلیارد و 900 میلیون تومان و برای فروش آپارتمانی 67 متری واحدی و 30 ساخت در محله امیرآباد، ، 5 میلیارد و 360 میلیون تومان تعیین شده است.

واحدی با 30 سال عمربنا و 68 مترمربع مساحت در محله میرداماد، 6 میلیارد و 200 میلیون تومان و در محله سیدخندان، آپارتمانی 68 متری با قدمتی 30 ساله،  7 میلیارد تومان به فروش می‌رسد.

در اکباتان آپارتمانی با 64 مترمربع زیربنا و قدمتی بالای 30 سال، 8 میلیارد و 500 میلیون تومان و در مسعودیه واحدی با 68 مترمربع مساحت و این مقدار سن بنا، یک میلیارد و 950 میلیون قیمت‌گذاری شده است.

جدول.....

 

 
 

 

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار