شرکت برق دست به دامن مشترکان شد

طبق پیش‌بینی سازمان هواشناسی شاهد افزایش تدریجی دما از امروز تا اواخر هفته آینده خواهیم بود و برآورد می‌شود ۳۰۰۰ مگاوات به میزان تقاضای مصرف برق کشور اضافه شود که این برای هفته ابتدای شهریورماه بی‌سابقه و عدد بزرگی است.

شرکت برق دست به دامن مشترکان شد

به گزارش زنهار، مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران با بیان اینکه پیش‌بینی می‌کنیم میزان تقاضای مصرف برق کشور امروز به ۶۹ هزار مگاوات برسد، گفت: از امروز تا اواخر هفته آتی به دلیل افزایش و تداوم گرما ۳۰۰۰ مگاوات به این میزان افزوده خواهد شد.

وی افزود : بیش از ۱۰۰ هزار نفر از کارکنان صنعت برق در نیروگاه‌ها، شبکه‌های انتقال و توزیع آمادگی لازم برای پاسخگویی به افزایش ۳۰۰۰ مگاوتی را دارند.

مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران با بیان اینکه موضوعی که تاثیرگذار است همکاری و مشارکت مردم و مشترکان بزرگ است که تا این لحظه همکاری بسیار مناسبی را با صنعت برق داشتند، اظهار کرد: این موضوع موجب شد ۳۷ درصد مشترکان خانگی مشمول دریافت پاداش صرفه جویی شوند.

وی با تاکید بر اینکه امسال اولین بار است که برای مشترکان پرمصرف نیز این امکان فراهم شده تا با اندکی کاهش مصرف نسبت به دوره مشابه سال گذشته مصرف برق‌شان را کاهش داده و از پاداش بهره مند شوند، گفت: توصیه ما به مشترکان پرمصرف این است با راهکارهای ساده مثل استفاده از دور کند کولرهای آبی و یا تنظیم دمای وسایل سرمایش روی ۲۵ درجه و بالاتر مصرف برقشان را مدیریت و از دریافت پاداش صرفه‌جویی تا پایان شهریور ماه بهره‌مند شوند.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار