جهش شیبااینو در روز آرام بازار

بازدهی روزانه ۱۰ ارز دیجیتال نزدیک به صفر است، اما ارزش شیبااینو در یک روز حدود ۱۰ درصد رشد داشته است.

جهش شیبااینو در روز آرام بازار

به گزارش زنهار؛ بیت‌کوین کماکان در کانال ۲۹ هزار دلار درجا می‌زند. رهبر بازار ارز دیجیتال در شبانه‌روز گذشته بین دو محدوده ۲۹ هزار و ۳۰۰ تا ۲۹ هزار و ۵۰۰ دلار نوسان داشته و به‌تبع آن اتریوم و سایر آلت‌کوین‌ها بازدهی نزدیک به صفر را تجربه کردند. این وسط اوضاع فقط برای شیبااینو خوب پیش رفته و هولدر‌های آن در یک روز به سود تقریبا ۱۰ درصدی رسیدند.

قیمت بیت‌کوین؛ ۲۹ هزار و ۴۰۰ دلار

قیمت لحظه‌ای بیت‌کوین امروز شنبه ۲۱ مرداد به ۲۹ هزار و ۴۰۰ دلار رسید. رقمی معادل یک میلیارد و ۴۳۳ میلیون تومان که به‌معنی بازدهی تقریبا یک‌دهم درصدی بیت‌کوین در شبانه‌روز قبلی است. چون قیمت بیت‌کوین صبح جمعه ۲۹ هزار و ۳۶۵ دلار بود و در این مدت رفت‌وبرگشت‌های رهبر بازار بین دو محدوده ۲۹ هزار و ۳۱۱ دلار تا ۲۹ هزار و ۵۱۰ دلار خلاصه شده است.

بیت‌کوین علاوه بر ۲۴ ساعت قبلی، در بازه هفت‌روزه، ۱۴ روزه و یکماهه هم افت وخیز محدودی داشته است. مثلا هفته قبل بیت‌کوین در کف کانال ۲۹ هزار دلار حضور داشت. ۱۴ روز قبل حوالی پله ۲۹ هزار و ۳۰۰ دلار معامله می‌شد و یک ماه قبل آن را ۳۰ هزار و ۷۰۰ دلار ترید می‌کردند. به همین دلیل بازدهی هفت‌روزه، ۱۴ روزه و یکماهه بیت‌کوین به‌ترتیب مثبت ۱.۳، مثبت پنج‌صدم درصد و منفی سه درصد محاسبه می‌شود.

بیت‌کوین البته درحال حاضر با دراختیارداشتن تقریبا ۵۷۲ میلیارد دلار از حجم بازار، سهمی معادل ۴۷ درصد از ارزش کل بازار را درختیار دارد و در ۲۴ ساعت قبلی چیزی نزدیک ۱۰ میلیارد دلار بابت خریدوفروش‌های آن ردوبدل شده که خب بدنیست بدانید این عدد شش میلیارد دلار از حجم معاملات تتر کمتر بوده است.

قیمت اتریوم؛ هزار و ۸۵۰ دلار

قیمت اتریوم صبح امروز شنبه ۲۱ مرداد به هزار و ۸۵۰ دلار رسید تا شاهد بازدهی روزانه مثبت دو‌دهم درصدی آن باشیم. صبح جمعه خرید اتریوم هزار و ۸۴۵ دلار هزینه داشت و الان به‌پول خودمان هر واحد اتریوم حول‌وحوش ۹۰ میلیون تومان ارزش دارد.

اتریوم دربازه هفت‌روزه، ۱۴ روزه و یکماهه رفتاری شبیه بیت‌کوین از خودش نشان داده و به‌ترتیب بازدهی مثبت یک درصد، منفی ۱.۵ درصد و منفی یک درصد داشته است. شنبه پیشین قیمت اتریوم هزار و ۸۳۰ دلار بود. دو هفته قبل آن را هزار و ۸۷۰ دلار و یکماه قبل هزار و ۸۹۰ دلار خریدوفروش می‌کردند.

اتریوم درحال حاضر حدود ۲۲۲ میلیارد دلار از حجم بازار را مال خود کرده که به‌معنی تسلط ۱۸ درصدی آن به کل بازار است. از طرفی معامله‌گران بازار در شبانه‌روز قبلی قریب ۳.۴ میلیارد دلار بابت اتریوم جابجا کردند که از این نظر اتریوم بعد از تتر و بیت‌کوین بیشترین حجم معاملات روزانه را در بازار ارز دیجیتال تجربه کرده است.

قیمت انواع ارز دیجیتال

شیبا بین ارز‌های دیجیتال سرشناس در ۲۴ ساعت قبلی عملکرد بهتری داشته و بقیه آلت‌کوین بازدهی روزانه تقریبا صفر درصدی داشتند.

شیبااینو با نماد SHIB و سهم تقریبا نیم‌درصدی از بازار، درحال حاضر یازدهین ارز دیجیتال مطرح دنیاست و صبح امروز ۰.۰۰۰۰۱۰ دلار یعنی نیم‌تومان ارزش داشته و این عدد بع‌معنی بازدهی روزانه مثبت ۱۰ درصدی آن است.

ریپل که از نظر تسلط به بازار جایگاه پنجم را مال خود کرده است یک درصد از قیمتش را از دست داده و کاردانو به‌عنوان هشتمین ارز دیجیتال مهم دنیا دقیقا همین سرنوشت را داشته است. هر واحد ریپل صبح امروز معادل ۰.۶۲ دلار (۳۰ هزار و ۷۵۰ تومان) و هر واحد کاردانو ۰.۲۹ دلار (۱۴ هزار و ۳۰۰ تومان) ارزش دارند و سولانا که صبح امروز ۲۴.۴ دلار (یک میلیون و ۱۹۵ هزار تومان) ترید می‌شد، بازدهی روزانه منفی هفت‌دهم درصد را تجربه می‌کرد. دوج‌کوین و ترون هم که جزو ۱۰ ارز دیجیتال برتر بازار محسوب می‌شوند، بازدهی روزانه تقریبا صفر درصدی داشتند.

قیمت انواع ارز دیجیتال

انواع ارز دیجیتال

دیروز

امروز

بازدهی روزانه

بیت‌کوین

29 هزار و 365 دلار

29 هزار و 400 دلار

مثبت یک‌دهم درصد

اتریوم

هزار و 845 دلار

هزار و 850 دلار

مثبت دو‌دهم درصد

ریپل

0.63 دلار

0.62 دلار

منفی یک درصد

دوج‌کوین

0.075 دلار

0.075 دلار

صفر

کاردانو

0.296 دلار

0.292 دلار

منفی یک درصد

سولانا

24.6 دلار

24.4 دلار

منفی هفت‌دهم درصد

ترون

0.077 دلار

0.077 دلار

صفر درصد

 

 

 

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار