رپرتاژ آگهی

ارز دیجیتال سیویک و کمک به احراز هویت کاربران ارزهای دیجیتال

با ظهور فناوری بلاک چین و پیدایش کریپتو کارنسی‎ها بسیاری از امور مالی خیلی سریع‎تر و آسان‎تر انجام می‎شوند. پروژه‎های بلاک چین جدید هر روزه سعی دارند به این روند سرعت بخشند و انجام معاملات در بازارهای مالی را ارتقا دهند.

ارز دیجیتال سیویک و کمک به احراز هویت کاربران ارزهای دیجیتال

ارزهای دیجیتال در دنیای امروز از محبوبیت زیادی برخوردار هستند و تعداد آنها روز به روز در حال افزایش است. هر یک از این رمز ارزها با هدف خاصی برای پیشرفت فناوری وارد بازار می‎شوند و یک راه‎حل جدید ارائه می‎دهند.

یکی از این پروژه‎ها، پلتفرم ارز دیجیتال سیویک (Civic) است. این پلتفرم، به احراز هویت کاربران ارز دیجیتال کمک می‌کند. فناوری جدید به کاربران اجازه می‎دهد که اطلاعات خود را یکبار به طور دقیق ذخیره و هر زمان که می‎خواهند از آن استفاده کنند. با این روش بسیاری از مشاغل و سازمان‌های مالی می‌توانند در صورت لزوم به اطلاعات هویت شما دست پیدا کنند.

برای مشاهده رمزارزهای جدید می‎توانید به وب سایت صرافی‎های معتبر کریپتو کارنسی مراجعه کنید.

ارزدیجیتال سیویک Civic چیست؟

رمز ارز سیویک (CVC) یک ارز دیجیتال مبتنی بر بلاک ‌چین اتریوم است که برای خود بلاک‎ چین اختصاصی ندارد و با استاندارد ERC-20 اجرا می‌شود. جاناتان اسمیت و وینی لینگهام، سیویک  Civicرا در سال 2015 راه‌‌اندازی کردند. سیویک نوعی توکن غیرقابل استخراج است، به این معنا که در ابتدا تمامی این رمز ارز توسط خالق آن استخراج شده و سپس در دسترس عموم قرار گرفته است.

راه ‌حلی که پروتکل سیویک برای دنیای ارزهای دیجیتال به ارمغان آورده است، امکان ذخیره اطلاعات هویتی کاربران ارزهای دیجیتال یکبار برای همیشه است. این اطلاعات را یکبار وارد سیستم می‎کنند و دیگر در هر زمان و مکان می‎توانند توسط سیستم و سازمان‌های مختلف از آن استفاده ‎کنند. از این طریق، بسیاری از فرایندهای احراز هویت در کمترین زمان و بدون اتلاف وقت انجام می‎شوند.

همچنین، این رمز ارز ابزارهای لازم برای محافظت از اطلاعات شخصی و هویتی را در اختیار کسب و کارها و کاربران ارز دیجیتال قرار می‌دهد. در حقیقت امکان دسترسی به این اطلاعات بدون اجازه و اطلاع کاربر امکان‌پذیر نمی‌باشد.

ویژگی‎های پروتکل سیویک

همانطور که پیش از این نیز در این مقاله اشاره کردیم، ویژگی پروژه ارز دیجیتال سیویک، اپلیکیشن منحصر به فرد آن است که به کاربران اجازه ذخیره اطلاعات هویتی یکبار برای همیشه را می‎دهد.

اپلیکیشن سکیور آیدنتیتی Secure Identity را کاربران می‎توانند بر روی گوشی یا رایانه خود نصب و پس از وارد کردن اطلاعات کامل هویتی خود از آن استفاده کنند. این اپلیکیشن با امکان رمزگذاری اطلاعات شخصی کاربر و استفاده از یک کلید خصوصی، فرایند احراز هویت برای بسیاری از کارها را تسهیل می‌کند.

پلتفرم سیویک Civic

ساختار پلتفرم سیویک از سه جز به هم پیوسته، کاربران، اعتبار سنج‎ها و کسانیکه این اطلاعات را دریافت می‎کنند تشکیل شده است.

در این سیستم، کاربران یا افرادیکه علاقه دارند اطلاعات هویتی خود را یکبار به طور کامل و دقیق برای همیشه به طور منسجم داشته باشند، با استفاده از اپلیکیشن اختصاصی سیویک  اقدام به ذخیره اطلاعات خود می‎کنند.

2

در مرحله بعدی اعتبار سنج‎ها که مسئول تأیید اعتبار داده‌ها بر روی شبکه بلاک چین هستند، صحت و درستی این اطلاعات را تأیید می‎کنند و سپس در گام بعد با دریافت مبلغی در وجه ارز دیجیتال سیویک، آن را در اختیار سازمان یا سرویس‌هایی که به این داده‌ها نیاز دارند، قرار می‌دهند.

قیمت رمز ارز سیویک Civic

رمز ارز سیویک (CVC) با سرمایه بازاری به ارزش بیش از 112 میلیون دلار، در حال حاضر در سپتامبر 2022 در جایگاه دویست و چهل و نهمین رمز ارز در بازار کریپتو قرار دارد و با قیمتی حدود 0.14 دلار در حال خرید و فروش است. لازم به ذکر است که حجم معاملات 24 ساعته این ارز دیجیتال به 24 میلیون دلار می‎رسد.

این در حالیست که رمزارز سیویک در دسامبر 2017 به بالاترین قیمت خود یعنی 1.2 دلار رسیده و سپس با یک کاهش چشمگیر روند خود را تغییر داده است.

آینده ارزدیجیتال CVC

طبق گزارشات، با وجود اینکه روند قیمت ارز دیجیتال CVC هم اکنون سیر نزولی در پیش گرفته است، در سال 2021 بیش از 200 درصد رشد داشته و پیش‎بینی می‎شود باز هم جای رشد داشته باشد. در صورت تغییر روند، حتی رشد بیشتری برای آینده آن دیده می‎شود.

برخی سایت‎ها انتظار دارند قیمت این ارزدیجیتال تا سال 2025 به 1.15 دلار برسد. همچنین، معتقد هستند در صورتیکه این افزایش قیمت اتفاق نیافتد و قیمت به سطح 1.0 دلار نرسد، CIVIC سقوط می‌کند. اما روی هم رفته، با وجود ویژگی‎هایی که این پلتفرم و این ارز دیجیتال دارد، گزینه مناسبی برای سرمایه‎گذاری بلند مدت به نظر می‎رسد.

همانطور که پیش از این نیز گفته شد، رشد قیمت این رمز ارز به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد و بهتر است برای هرگونه سرمایه‌گذاری، از طریق آموزش خرید و فروش ارز دیجیتال و عواملی که قیمت یک ارز دیجیتال به ویژه CIVIC را تحت‌تأثیر قرار می‌دهند، تصمیم درست  را بگیرید.

بیشتر بخوانید: آموزش خرید و فروش ارز دیجیتال

کیف پول های ارزدیجیتال سیویک Civic

پس از مطالعه این مقاله ممکن است علاقه داشته باشید که بر روی این ارز دیجیتال سرمایه گذاری کنید. لازم است بدانید که برای داشتن انواع ارزهای دیجیتال شما باید یک کیف‎پول دیجیتال یا والت داشته باشید. این کیف‎پول دیجیتال را می‌توانید با انجام فرایند احراز هویت در یکی از صرافی‎های معتبر داخلی یا خارجی برای خود ایجاد کنید.

3

پس از ایجاد کیف پول و انجام خرید، حال شما هستید که باید تصمیم بگیرید دارایی دیجیتال خود را کجا نگهداری و ذخیره کنید. انواع مختلفی از کیف‌پول‎های دیجیتال وجود دارند. برخی از آنها به صورت آنلاین کار می‌کنند که به آنها والت‌های گرم هم می‎گویند. برخی دیگر به صورت آفلاین هستند که به کیف‎پول‎های دیجیتال سرد معروف‌اند و در دو نوع نرم افزاری و سخت افزاری قابل دسترس هستند.

کیف‎پول‎های مناسب برای نگهداری از حجم زیاد دارایی دیجیتال کیف‎پول‎های سخت افزاری هستند مانند لجر که یکی از ایمن‎ترین نوع والت است. این نوع کیف‎پول بسیار گران قیمت است. در صورتیکه قصد خرید مقدار کمی رمز ارز سیویک را دارید، می‎توانید از کیف‎پول‎های نرم ‌افزاری استفاده کنید. یکی از این کیف‎پول‎ها والت سیویک است.

پروتکل سیویک اخیراً کیف‎پول خود را روانه بازار کرده است. این کیف‎پول از نوع آنلاین (گرم) است و دارایی دیجیتال کاربران را تا سقف یک میلیون دلار بیمه می‎کند. با استفاده از این کیف‎پول، کاربران ارز دیجیتال می‌توانند رمز ارزهایی مانند BTC، USDC و ETH را بطور مستقیم خریداری و ذخیره کنند. ‎ علاوه بر آن، کیف‎پول‎های دیجیتال نرم‎افزاری دیگر مانند تراست Trust و متامسک MetaMask نیز از والت‎های امنی هستند که می‌توانید برای نگهداری از ارزهای کریپتو خود استفاده کنید.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار