دستور ویژه رئیسی برای ایجاد شفافیت در بازار بورس

رییس جمهور وزیر امور اقتصادی و دارایی را برای ایجاد شفافیت و اطلاع‌رسانی اقدامات و برنامه‌های دولت در راستای تقویت ثبات و رونق بورس اوراق بهادار برای مردم و به‌ویژه سهام‌داران خرد مکلف کرد.

دستور ویژه رئیسی برای ایجاد شفافیت در بازار بورس

به گزارش زنهار به نقل از تسنیم : سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهور در جلسه هیأت دولت که بعد از ظهر امروز یکشنبه برگزار شد، با تبریک مجدد موفقیت تیم‌های ورزشی و ورزشکاران کشورمان، افزایش حمایت‌های صورت گرفته را در راستای تداوم این موفقیت‌ها خواستار شد.

رئیسی همچنین با تأکید بر پیگیری جدی مصوبات و توافق‌های صورت گرفته در سفرهای دولت چه در عرصه داخلی و چه در عرصه خارجی، گفت: در عرصه داخلی مردم و در عرصه خارجی مسئولان کشورهای طرف توافق، مجدانه پیگیر اجرای این مصوبات و توافقات هستند. لذا؛ تسریع در اجرای این توافقات و مصوبات، به‌ویژه آن بخش که ناظر به اجرای طرح‌های عام‌المنفعه هستند، باید دستورکار اصلی مسئولان مربوطه باشد.

پیگیری نحوه پرداخت مطالبات کشاورزان به‌ویژه گندمکاران، مکلف شدن وزیر امور اقتصادی و دارایی برای ایجاد شفافیت و اطلاع‌رسانی اقدامات و برنامه‌های دولت در راستای تقویت ثبات و رونق بورس اوراق بهادار برای مردم و به‌ویژه سهام‌داران خرد و همچنین سرعت و جدیت بیشتر مسئولان مربوط در پیگیری و اجرای طرح‌های ملی و منطقه‌ای از دیگر تأکیدات رئیس‌جمهور در جلسه امروز هیأت دولت بود.

رئیس‌جمهور در بخش ابتدایی سخنان خود با تسلیت سالروز شهادت امام سجاد (ع) به جایگاه ایشان در معرفت‌آفرینی و تبیین حقایق قیام عاشورا اشاره کرد و اظهار کرد: مردم در محرم امسال شکوه عظیمی خلق کردند و جلوه حضور آن‌ها و به‌خصوص جوانان و نوجوانان بسیار چشمگیر و زیبا بود.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار