ارزانی میوه در راه است؟

رئیس اتحادیه بارفروشان گفت: با توجه به گرمای هوا پیش بینی می شود که از ابتدای مرداد قیمت میوه کاهش یابد.

ارزانی میوه در راه است؟

به گزارش زنهار به نقل از تسنیم نوشت: رئیس اتحادیه بارفروشان گفت: با توجه به گرمای هوا پیش بینی می شود که از ابتدای مرداد قیمت میوه کاهش یابد.

آقای مصطفی دارایی نژاد از ثبات بازار میوه خبر داد و گفت: با توجه به فراوانی بار، قیمت میوه نسبت به هفته قبل تفاوتی نداشته است.

او قیمت هرکیلو آلبالو را ۲۵ تا ۴۵ هزارتومان اعلام کرد و افزود: قیمت کنونی هرکیلو آلو قطره طلا ۱۵ تا ۳۵ هزارتومان، آلو سانترا ۱۵ تا ۳۵ هزارتومان، انگور یاقوتی ۱۵ تا ۳۰ هزارتومان، خیار بوته ای ۱۵ تا ۳۰ هزارتومان، خیار گلخانه ۱۰ تا ۲۰ هزارتومان، خیار اصفهان ۵ تا ۱۲ هزارتومان، زردآلو ۱۰ تا ۴۵ هزارتومان، سیب گلاب ۲۰ تا ۴۰ هزارتومان، شبرنگ ۱۵ تا ۵۰ هزارتومان، گیلاس تکدانه ۴۵ تا ۹۵ هزارتومان، گیلاس صورتی ۱۰ تا ۳۰ هزارتومان، گیلاس مشکی ۱۵ تا ۳۵ هزار تومان، توت فرنگی ۳۵ تا ۹۰ هزارتومان و هلو ۱۰ تا ۳۰ هزارتومان است.

دارایی نژاد قیمت هرکیلو انبه را ۶۵ تا ۸۵ هزارتومان، موز اکوادور ۵۰ تا ۵۸ هزارتومان و موز هندی ۴۰ تا ۴۶ هزارتومان اعلام کرد.

رئیس اتحادیه بارفروشان ادامه داد: اکنون هرکیلو هندوانه با نرخ ۴ تا ۱۲ هزارتومان، ملون ۵ تا ۱۳ هزارتومان، طالبی و جانا ۷ تا ۲۳ هزارتومان و خربزه ۷ تا ۲۳ هزارتومان در میدان مرکزی و حداکثر با احتساب ۳۰ درصد سود در خرده فروشی ها عرضه می شود.

او گفت: برآوردها حاکی از آن است که از ابتدای مرداد به سبب گرمای بالای هوا، قیمت میوه و صیفی کاهش یابد.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار