شایعه خطرناکی که دل مردم را خواهد لرزاند

روز گذشته و پس از ماه‌ها تایید و تکذیب بالاخره کانال خبری تسنیم اقتصادی از طرح بنزینی دولت ابراهیم رئیسی با محوریت قیمت سوم بنزین رونمایی کرد.

شایعه خطرناکی که دل مردم را خواهد لرزاند

به گزارش زنهار به نقل از برترین‌ها: روز گذشته و پس از ماه‌ها تایید و تکذیب بالاخره کانال خبری تسنیم اقتصادی از طرح بنزینی دولت ابراهیم رئیسی با محوریت قیمت سوم بنزین رونمایی کرد. بر اساس این طرح مصرف هر باک تا ۳۰ لیتر به مبلغ لیتری ۳ هزار تومان، از ۳۰ لیتر تا ۶۰ لیتر به مبلغ لیتری ۷ هزار تومان و از ۶۰ لیتر به بالا به مبلغ هر لیتر ۱۸هزار تومان عرضه شود.

photo_2023-07-15_10-34-45

 

در همین زمینه اما خبرگزاری تسنیم واکنش نشان داد و در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: کانال جعلی تسنیم اقتصادی خبری درباره قیمت جدید بنزین منتشر کرده است و هیچ خبری درباره قیمت بنزین در سایت و فضای مجازی این خبرگزاری منتشر نشده است.

تسنیم همچنین نوشت: لازم به ذکر است که دولت در حال حاضر هیچ برنامه و تصمیمی برای تغییر قیمت بنزین ندارد و قیمت‌های اعلامی کذب است.

photo_2023-07-15_10-34-48

اما ماجرا به همین جا ختم نشد و این خبر واکنش‌های زیادی به دنبال داشت

مهران یکی از کاربران توئیتر با بازنشر این خبر نوشت: این خبر و اتفاقا تکذیبش یعنی سلام بر بنزین 18هزار تومانی! 

مومو نوشت: ‌اگر قیمتهای اعلام شده بنزین صحت داشته باشه یعنی با مصرف نرمال ماهی 100 لیتر برای هرخودرو، هزینه چهاربرابر میشه و با توجه به افزایش قیمت حمل و نقل، قیمت کل کالاها nبرابر

زری نوشت: میدونستید که گرون شدن دوباره بنزین، ناوگان بزرگ تاکسی‌های اینترنتی رو فلج می‌کنه و دوباره جوونای بیکار مردم، بیکارتر میشن و خانواده‌های بیشتری غرق در فقر میشن. میدونستین واقعا یا نه؟ اصلا به این چیزا فکر می‌کنید یا نه؟

پویان گفت: مگه قرار نبود اگر تصمیمی برای بنزین گرفته شود ناگهانی نباشد و مبنا و اجزای تصمیم احتمالی با مردم و کارشناسان در میان گذاشته شود. شنبه فهمیدن دیگه نباید تکرار بشه 

رضا هم گفت: کاش با بزنین پلکانی بنزین بریزید رو مملکت، آتش بگیره تموم بشه هم شما راحت بشید هم ما 

یکی دیگر از کاربران هم نوشت: ریختن بنزین بالای سه هزار تومان در خودروهای تولید داخل والا حرام است حرام

داوود گفت: به فرض اینکه سناریوی جدید اجرا شه. برای اینکه راحت محاسبه کنید هزینه ‎بنزین ماهانه تون چقد میشه ۱۸ رو ۲۰ بزنید. اگه ماشین ندارید یه افزایش کرایه ۵۰ تا ۱۰۰ درصدی در نظر بگیرید (یه باک پراید روزی حدود۶۰۰  هزار تومن می‌خوره و راننده باید این عددو تو کرایه ها مستهلک کنه) 

نورا نوشت: دبیرستان که بودم یه معلم داشتیم پول میگرفت و مثلا کلاس خصوصی برگزار میکرد که تهش به کسایی که پول دادن ،نمره بده

اون سال‌ها بنزین شد ۱۰۰ تومن و معلم حلال خور ما گفت بنزین گرون شده ، کلاس‌های منم گرون میشه

حرف گرونی بنزین بود یاد بیشرفش افتادم

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار