تداوم بحران اجاره‌بها در تهران

بررسی‌ها از فایل‌های عرضه شده در پلتفرم‌های رهن و اجاره مسکن نشان می‌دهد، برای رهن یک واحد ریزمتراژ با محدوده زیربنایی بین ۴۰ تا ۶۰ مترمربع در تهرانپارس، حداقل باید ۲۰۰ میلیون تومان نقدینگی داشت.

تداوم بحران اجاره‌بها در تهران

به گزارش زنهار به نقل از اقتصاد نیوز : محله تهرانپارس در محله در شرق و شمال‌شرق پایتخت و منطقه ۴ شهرداری و منطقه ۸ شهرداری تهران است و این محله در بین دو منطقه قرار گرفته و به دلیل وجود بلوار پروین به دو بخش تهرانپارس غربی و تهرانپارس شرقی تقسیم ‌شده است.

تهران‌پارس غربی از غرب به بزرگراه شهید باقری، از شرق به بلوار شاهد (پروین)، از جنوب به خیابان دماوند و از شمال به بزرگراه شهید زین‌الدین متصل می‌شود؛ تهران‌پارس شرقی نیز از شرق به خیابان‌های ۱۳۹ و بخشی از خیابان شهید شفیعی مکرم (۱۳۵)، از غرب به بلوار پروین (شاهد)، از جنوب به خیابان طالقانی و از شمال به بزرگراه شهید زین الدین محدود می‌شود.

یک کارشناس امور ملکی در این محله در گفت‌وگو با اکوایران با اشاره به افزایش قیمت رهن و اجاره‌بها می‌گوید: نرخ‌هایی که هم‌اکنون برای رهن و اجاره تعیین شده متناسب با مبلغی که متقاضیان قصد دارند هزینه کنند نیست؛ متقاضی رهن و اجاره وجود دارد اما آنچه که معیار متقاضیان برای انتخاب یک خانه است با بودجه آنها همخوانی ندارد.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار