واکنش به افزایش ۱۵۰ درصدی نرخ کنسرو ماهی

نائب رئیس سندیکای کنسرو ایران افزایش ۱۵۰ درصدی قیمت کنسرو ماهی را رد کرد و گفت : فعلا این مسأله در ستاد تنظیم بازار مطرح نشده است و تولیدکنندگان حتما براساس قدرت خرید مردم پیشنهادات خود را ارائه می کنند.

واکنش به افزایش ۱۵۰ درصدی نرخ کنسرو ماهی

به گزارش زنهار به نقل از تسنیم: نائب رئیس سندیکای کنسرو ایران افزایش ۱۵۰ درصدی قیمت کنسرو ماهی را رد کرد و گفت : فعلا این مسأله در ستاد تنظیم بازار مطرح نشده است و تولیدکنندگان حتما براساس قدرت خرید مردم پیشنهادات خود را ارائه می کنند.

محمد مختاریانی، نایب رئیس سندیکای کنسرو ایران، مباحث مطرح شده درباره افزایش ۱۵۰ درصدی قیمت کنسرو ماهی را رد کرد و گفت : چنین موضوعی به هیچ عنوان در ستاد تنظیم بازار کشور مطرح نشده است .

وی اضافه کرد؛ کارخانجات تولیدکننده همچنان منتظر تصمیمات منتخذه در جلسه ستاد تنظیم بازار برای تعیین قیمت  هستند.

این فعال تاکید کرد: کارخانجات تولیدکننده تن ماهی براساس شرایط اقتصادی و قدرت خرید مردم و قیمت تمام شده تولید و سود منطقی پیشنهادات خود را در این زمینه مطرح خواهند کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد:  موضوع درخواست سندیکای صنایع کنسرو ایران برای خروج کنسرو ماهی و رب گوجه فرنگی از شمول قیمت گذاری پیشینى تاکنون در جلسه ستاد تنظیم بازار مطرح نشده اما بر اساس دستور رییس این ستاد، مقرر شده به منظور پیشگیرى از تعطیلى کارخانجات و کمبود کالا در بازار در تصمیم گیرى در این خصوص، تسریع گردد.

مختاریانی توضیح داد: همچنین مقرر است سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، بررسی های تخصصی در چارچوب ضوابط قیمت گذاری را  انجام دهد و پیشنهادات کارشناسی را  برای طرح در جلسه ستاد تنظیم بازار، ارائه نماید تا در این خصوص سریعا تصمیم گیری شود.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار